دپوچی مجموعه استارتآپی متشکل از تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه تهران است که فعالیت خود را از آبان ماه سال 1399 آغاز کرده است. ما پس از مطالعه و بررسی های جامع تصمیم به راه اندازی دپوچی گرفتیم. ما در پی آن هستیم با بهره گیری خلاقانه از فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه ای کاربردی، جذاب و چابک به منظور تسهیل جمع آوری لوازم خانگی مستعمل و ضایعات فلزی فراهم نموده و ارامش خیال و رفاه بیشتری را برای شهروندان به ارمغان آوریم. هم چنین میزان تولید محصولات فلزی از محل بازیافت را افزایش داده و از این طریق به افزایش بهره وری منابع کشور و حفظ محیط زیست یاری رسانیم

دسترسی آسان

با استفاده از وب سایت دپوچی، کارشناسان دپوچی با خودروی جمع‌آوری دپوچی در تمامی ایام هفته و در زمان دلخواهتان به خانه یا محل کار شما مراجعه کرده و ضایعات فلزی شما را خریداری می نمایند.

قابل اطمینان، امنیت بالا و پاسخگویی

دپوچی کارشناسان خرید را بعد از گزینش و گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز به کار می گیرد. بنابراین تخصص و قابلیت اطمینان انها مورد تایید است و هم چنین مسائل و مشکلات احتمالی قابل پیگیری است و بخش پشتیبانی پاسخگوی شما شهروند گرامی می باشد.

ضوابط و قواعد شفاف

دپوچی اصول تعامل و ارتباط با شهروندان را به صورت شفاف تدوین کرده و کارشناسان موظف به رعایت این اصول به صورت کامل می باشند و شما می توانید ان را از کارشناسان ما مطالبه نمائید.

قیمت گذاری عادلانه

کارشناسان خرید دپوچی بر اساس قواعد مشخص شده اقدام به قیمت گذاری ضایعات فلزی خانگی شما می کنند و آن را به قیمت عادلانه از شما خریداری می نمائیم.

دوستدار محیط‌ زیست

با جمع آوری ضایعات فلزی در خانه و محل کار، ما و شما به همراهی یکدیگر قدمی در جهت کمک به حفظ محیط‌ زیست برداشته و به ارتقا سطح سلامت شهر خویش یاری می رسانیم.

تکریم شهروندان

کارشناسان مجرب و آموزش دیده دپوچی با حفظ قواعد و مقررات مصوب، با احترام کامل و با پوشش و رفتار مناسب به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و به شما ارائه خدمات مینمایند بنابراین حق اعتراض، شکایت و پیگیری برای شما فراهم است. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تکریم و ارزشمندی شهروندان گرامی را ارتقا بخشیم.

منبع:https://depochi.com/advantages