کسب و کار

بررسی کسب و کارهای مختلف

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

ضایعات آهن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله قصد داریم شما را با مفاهیم ضایعات آهن (قراضه -scrap) و انواع آن آشنا سازیم و همچنین به شما یک 

خریدار ضایعات آهن در تهران معرفی کنیم.

ضایعات آهن چیست؟

به تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی غیرقابل مصرف، آهن قراضه یا scrap گویند. یکی از مهمترین منبع فلزی جهت کوره قوس الکتریکی قراضه ها می باشند، به این قراضه ها، ضایعات آهن گویند، به عبارتی دیگر به موادی که بازیافت پذیر باشند ضایعات گفته می شود، در کل به مواد دور ریخته شده در صنایع ساختمانی و حتی خودرو سازی که قابلت بازیافت را داشته باشد جزء ضایعات می باشد.

ضایعات فلزی و آهنی برخلاف زباله ها ارزش پولی دارند و دوباره به چرخه تولید بازگردانده می شوند. که به آنها قراضه نیز گویند.

تفاوت ضایعات و زائدات چیست؟

ضایعات محصول:

به واحدهایی گویند که با استاندارد تولید محصول مطابقت نداشته و از عملیات(فرایند) تولید کنارگذاشته یا به ارزش قراضه فروخته می شوند. ضایعات محصول ممکن است دور ریخته شوند و یا بعنوان بخشی از مواد اولیه تولید همان محصول یا سایر محصولات مورد استفاده قرار گیرند.آن مقدار یا تعداد از ضایعات محصول که انتظار می رود در شرایط عادی و موثر تولید بوجود آیند و قابل کنترل نیستند، ضایعات عادی محصول محسوب می شوند. به آن مقدار یا تعداد از ضایعات محصول که بیش از مقدار یا تعداد ضایعات عادی محصول هست، ضایعات غیر عادی محصول گفته می شود. زیرا انتظار وقوع آنها وجود نداشته و قابل کنترل می باشند.

زائدات :

به ضایعات مواد اولیه، دور ریز و یا دم قیچی در خصوص باقیمانده های برش ورقهای آهنی نیز زائدات گویند. اینگونه ضایعات در نتیجه پردازش مواد اولیه جهت تولید محصول بوجود می آیند و دوباره جهت همان مقصود قابل استفاده نیستند. بعنوان مثال:قطعات نامنظم باقی مانده در تولید میز و صندلی و یا بقایای برش ورقهای آهنی.

شما دوستان می توانید با مراجعه به وب سایت دپوچی انواع ضایعات را خرید و فروش کنید.

مزایای بازیافت در محیط زیست

بازیافت می‌تواند اثرات شگفت‌انگیزی در سلامت محیط‌زیست داشته باشد.که دارای نتایج ذیل می باشد:

هر تن فولاد که از آهن‌قراضه بازیافت می‌شود، می‌تواند ۱۱۱۵ کیلوگرم در مصرف آهن و ۶۲۵ کیلوگرم در مصرف زغال سنگ صرفه‌جویی کند و به حفظ ۵۳ کیلوگرم سنگ آهک کمک کند.

این ارقام برای سایر فلزات (فلزات غیر آهنی) برابر با صرفه‌جویی۹۵ درصدی در آلومینیوم، ۸۵ درصدی در مس، ۶۵ درصدی در سُرب و ۶۰ درصدی در روی است.

  • صرفه جویی در انرژی :۷۰ %
  • صرفه جویی در استفاده از موادخام : ۹۰ %
  • آلودگی کمترهوا :۸۶ درصد
  • صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی: ۴۰%
  • کاهش آلودگی منابع آب:۷۶ %
  • صرفه‌جویی در استفاده از منابع :۹۷ درصد

کاربردهای ضایعات آهن یا آهن‌قراضه

ضایعات آهن یا آهن قراضه، با بازیافت خود در اقتصاد و محیط زیست کاربرد دارند. این بدین معناست که ابزارهای تولید شده باید به گونه ای ساخته شوند که به حالت بی مصرف درآمده و سپس بازیافت و تولید شوند و به شکل یک محصول نهایی و جدید تبدیل گردند.

منبع: ایسنا/ایران ضایعات/گروه صنعتی آهنکو

موافقین ۰ مخالفین ۰

بایدها و نبایدهای شغل سمساری!

دوستان ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مختصری از شغل سمساری در اختیار شما قرار دهیم و بهترین

سمساری در غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

همه ما با سمساری آشنایی داریم، یا به آنجا رفته‌ایم. سمساری محلی است که در آنجا کالای دست دوم خرید و فروش می‌شود. این مغازه‌های خرده فروشی، کالاهای دست دوم را با قیمت پایین می‌فروشند.

خرید و فروش وسایل دست دوم بدون مجوز غیر قانونی است. افرادی که مجوز دارند می‌توانند در سمساری کار کنند. برای گرفتن مجوز این کسب و کار باید مراحل قانونی خود را طی کنید.

به سمساری دست دوم فروشی، امانت سرا و عتیقه فروشی نیز می‌گویند زیرا در آنجا اجناس مختلف مردم به فروش می‌رسد.

کالای دست دوم به کالایی گفته می‌شود که قبلا شخصی از آن استفاده کرده و کهنه شده و دیگر نو نیست. وسایل دست دوم ممکن است بین خانواده و دوستان به صورت غیر قانونی خرید و فروش شود.

این وسایل با کاهش قیمت اصلی در گاراژها، فروشگاه خصوصی یا به صورت آنلاین به فروش برسند. بعضی از وسایل در مغازه‌های تخصصی مانند نمایندگی خودرو که در فروش وسیله نقلیه دست دوم مهارت دارد یا کتاب فروشی‌های که کتاب دست دوم می‌فروشند.

افرادی هستند که برای خرید لوازم منزل به سمساری می‌روند تا با قیمتی مناسب و پایین‌تر وسیله مورد نیاز خود را تهیه کنند. به خاطر نو نبودن وسایل، در سمساری با قیمت کمتر به فروش می‌رسند.

در سمساری انواع کالاهای دست دوم مانند فرش، عتیقه، ظروف شیشه‌ای، چینی و غیره خرید و فروش می‌شود و به کالای خاصی محدود نمی‌شود. لوازمی که دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند را بازیافت می‌کنند. تمام لوازم منزل را می‌توانید در سمساری‌ها بفروشید و افرادی دیگر که به این وسایل نیاز دارند، آن‌ها را بخرند.

وسایل برقی دست دوم در سمساری خیلی متقاضی ندارد و به فروش نمی‌رسد. این وسایل بهتر است با دیگر ضایعات وارد چرخه بازیافت شود.

معمولا برای خرید یا تعویض وسایل اداره، دفتر کار، منزل و غیره اولین جایی که به ذهن همه می‌رسد، سمساری است.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت دپوچی وسایل دست دوم خرید یا فروش کنید.

منبع:دپوچی

موافقین ۰ مخالفین ۰

نکاتی که برای خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن باید دانست!

در این مطلب تصمیم گرفته ایم درباره خرید لباسشویی ایکس ویژن در تهران صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید

 

می توان خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن را خرید همزمان کیفیت و زیبایی دانست. برند ایکس ویژن با محصولات خانگی خود از جمله ماشین لباسشویی، تلویزیون، ساندبار، یخچال و ... حسابی جای خود را در دل خانه های ایرانی باز کرده است. از جمله دلایلی که خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن تا به این اندازه پرطرفدار شده است، این است که مصرف انرژی بسیار پایین و کیفیت شستشوی بسیار بالایی دارد. رقابت این برند داخلی با برندهای مشهور خارجی و در عین حال قیمت های پایین و مناسب دلیل دیگر پرطرفداری آن است. مجهز بودن به صفحه نمایش، قفل کودک، سطح انرژی A++ و A+++، شستشوی سریع و عالی، قابلیت برنامه ریزی، سرعت چرخش موتور بالا از جمله ویژگی های مدل های مختلف ماشین لباسشویی ایکس ویژن است.

 

خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن

خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن

 

 

کیفیت ماشین لباسشویی ایکس ویژن

 

یکی از دلایل اصلی محبوبیت محصولات خانگی ایکس ویژن نزد خانه های ایرانی، کیفیت بالا، کارکرد صحیح در عین حال قیمت های مقرون به صرفه ی آنها است. کیفیت ماشین لباسشویی ایکس ویژن بسیار بالاست و این کیفیت هم در کارکرد و عملکرد و هم در زیبایی دستگاه دیده می شود.

 

* مصرف انرژی بسیار بهینه: انرژی کلاس A+++ برای ماشین لباسشویی ایکس ویژن نشان از کیفیت بالای این محصول از نظر پایداری و مسائل زیست محیطی است. همانطور که می دانید در برچسب انرژی محصولات سطح A متعلق به کمترین سطح مصرف و G متعلق به بیشترین سطح مصرف انرژی است. حال ایکس ویژن با معرفی محصولات سه بار مثبت خود در سطح مصرف انرژی، تکنولوژی جدیدی را به مشتریان و طرفداران خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن ارائه داده است.

 

* کنترل هوشمند: ماشین لباسشویی ایکس ویژن با کنترل هوشمند دما از وارد شدن کوچکترین آسیب به لباس ها خودداری می کند. این مساله برای مارک پوش ها و کسانی که هزینه های زیادی برای لباس های خود پرداخت کرده اند، اهمیت زیادی دارد.

 

* دارای صفحه نمایش ال ای دی: شما تنظیمات و آپشن های مختلف ماشین لباسشویی های ایکس ویژن را می توانید از طریق یک صفحه نمایش چک کنید و به راحتی به پنل های مختلف دسترسی داشته باشید

 

قابلیت وارد کردن برنامه شستشو برای لباس ها: بسیاری از ماشین لباسشویی های ایکس ویژن مجهز به 16 برنامه شستشو هستند. این برنامه ها به طور پیش فرض وجود دارد و شما تنها بر اساس نیاز، مورد مد نظر خود را انتخاب می کنید.

 

منظور از برنامه شستشو در ماشین لباسشویی XVISION چست؟

 

برنامه هایی که به شما امکان شستشو انواع لباس ها در زمانبندی های مختلف را می دهد. از جمله برنامه شستشوی لباس های نخی و کتان که برای لباس هایی مانند تی شرت ها و حوله ها مناسب است. این برنامه بر اساس جنس حساس پارچه است و از وارد شدن آسیب به بافت نخی پارچه جلوگیری می کند. از دیگر برنامه های شستشو می توان به برنامه شستشوی لباس های پشمی اشاره کرد. لباس های کاموایی و پشمی را می توان با این برنامه شستشو داد. دیگر نیازی نیست لباس های کاموایی و پشمی را با دست بشویید. برنامه جدید ماشین لباسشویی ایکس ویژن این معضل را برای همیشه حل کرده است.

 

در کنار اینها می توان به دیگر برنامه های شستشو از جمله برنامه شستشو لباس های ورزشی، برنامه شستشو وضعیت نیمه پر، برنامه شستشوی سریع برای زمان هایی که شما خیلی عجله دارید، برنامه اتوکشی آسان و ضدچروک، برنامه شستشو ضدآلرژی، برنامه شستشوی بهینه یا اقتصادی، آبگیری مجدد و ... نیز اشاره کرد.

 

کدام مدل ماشین لباسشویی ایکس ویژن بهتر است؟

 

این سوال را باید با توجه به نیاز مصرفی خود و مقدار بودجه ای که دارید تعیین کنید. همانطور که پیش تر نیز گفته شد، ویژگی بسیار خوب در خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن این است که در مقایسه با کارکرد و کیفیت آن، هزینه های بسیار مناسبی نیز دارند. این مسئله به دلیل حمایت این برند داخلی از رضایت و آسایش خانه های ایرانی است. از دیگر ویژگی های خوب این نوع ماشین لباسشویی می توان به قدرت شستشوی بالا، امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو، شستشوی خودکار دیگ، اضافه کردن برنامه ضد آلرژی، تنوع رنگی بالا، سیستم کنترل سرریز آب، سرعت موتور بالا، امکان نمایش میزان زمان باقیمانده از شستشو و ... اشاره کرد.

 

منبع:https://xvision-tcl.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا تمایل دارید تلویزیون سونی را قسطی بخرید؟؟

تلویزیون اقساطی یکی از راه‌حل‌های خرید تلویزیون‌های گران‌قیمت با‌کیفیت و معتبر با توجه به شرایط امروز می‌باشد.ما به خاطر شما

 فروش اقساطی تلویزیون سونی را در برنامه خود قرار دادیم.امیدواریم با این کار شما عزیزان خوشحال باشید.

ما در این پست به بررسی شرایط خرید تلویزیون اقساطی سونی و مقرون به صرفه بودن این محصول حتی اگر به صورت تلویزیون اقساطی باشد؛ می‌پردازیم.با توجه به اینکه اغلب سازنده‌های تلویزیون‌های با کیفیت، شرکت‌های معتبر خارجی می‌باشند و این گونه تلویزیون‌ها به عنوان یک کالای وارداتی محسوب می‌شوند؛ به تبع با افزایش قیمت ارز، نرخ آن‌ها نیز افزایش یافته و با توجه به شرایطی که بر وضعیت اقتصادی جامعه حاکم است، خرید تلویزیون اقساطی راهی منطقی جهت خرید این کالای دیجیتالی می‌باشد. خرید تلویزیون سونی با توجه به کیفیت شرکت سونی که از دیرباز به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای کالای دیجیتال در میان خانواده‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گرفته، همیشه یکی از گزینه‌های انتخابی در میان مشتریان و خریداران می‌باشد.

دلایل خرید تلویزیون با کیفیت

بدون شک می‌توان تلویزیون را یکی از وسایل پر استفاده و پر کاربرد در خانه‌های ما ایرانی‌ها قلمداد نمود. با توجه به قیمت بالای تلویزیون‌ها و اینکه مشتریان برای چندین سال یک بار اقدام به خرید تلویزیون می‌کنند و تعویض آن برای افراد متوسط جامعه مقرون به صرفه نیست، حتما بایستی در انتخاب برند تلویزیون و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن وسواس و توجه کامل داشت. به همین دلایل ذکر شده تلویزیون سونی را می‌توان به عنوان یک برند معتبر جهانی با تاریخچه‌ای قدرتمند جهت خرید انتخاب نمود.

برندهای معتبر زیادی از جمله سونی، سامسونگ، ال جی و پاناسونیک در بازار وجود دارند که بیشترین فروش تلویزیون در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. تمامی این شرکت‌ها با پیشرفت در تکنولوژی‌های موجود در تلویزیون‌های خود سعی در برتری و پیش افتادن از رقبای خود دارند. همین رقابت بین شرکت‌های برتر است که باعث پیشرفت‌های شگرف در صنعت صوت و تصویر به خصوص تلویزیون شده است و در این راستا شاهد تکامل این تکنولوژی‌ها از تلویزیون‌های سیاه سفید تا  ال سی دی، پلاسما، ال‌ای‌دی، OLED، سه بعدی و هوشمند بوده‌ایم.

مزایای خرید تلویزیون اقساطی سونی

یکی از دغدغه‌های مشتریان عدم بودجه کافی برای خرید تلویزیون‌های شرکت‌های معتبر می‌باشد و به همین دلیل تنها چاره را در خرید تلویزیون بدون گارانتی، بی‌کیفیت و نامرغوب می‌بینند. تمامی نمایندگی‌های شرکت سونی در سطح کشور جهت رفاه مشتریان اقدام به فروش تلویزیون اقساطی سونی می‌کنند و بدین ترتیب مشتریان می‌توانند با حضور در فروشگاه سونی مورد نظر، تلویزیون اقساطی انتخابی خود را بر اساس مقداری پیش قسط و مابقی به صورت اقساط خریداری کنند؛ حتی خریداران و مشتریان در صورت لزوم می‌توانند بدون پرداخت پیش‌قسط نیز تلویزیون اقساطی سونی را به صورت تمام قسط خریداری نمایند. خرید تلویزیون اقساطی سونی با اینکه هزینه خریدار را نسبت به برندهای بی‌کیفیت و تقلبی بازار افزایش می‌دهد ولی بدون تردید در دراز مدت با توجه به دوام بالای تلویزیون سونی؛ هزینه پرداختی خریدار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

انواع مختلف تلویزیون سونی با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در محصولات جدید خود که از جمله می‌توان تلویزیون‌های هوشمند سونی را نام برد گوی سبقت از رقیبان خود را ربوده است. از ویژگی‌های این تلویزیون‌های هوشمند می‌توان به مواردی از جمله کیفیت تصاویر 4k ، قابلیت اتصال به اینترنت و گوشی‌های اندرویدی، وجود پورت‌های USB و HDMI ، پشتیبانی از برنامه‌هایی همچون یوتیوب و بسیاری قابلیت‌های دیگر اشاره نمود. همچنین سیستم صوتی سونی با وجود باند سونی با کیفیت و مدرن می‌تواند مکملی برای سیستم‌های تصویری این شرکت معتبر باشد.

برای خرید آنلاین تلویزیون‌های با کیفیت وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که اطلاعاتی در مورد محصول انتخابی خریدار عرضه کرده و مزایا و معایب آن را ذکر می‌کنند، حتی تلویزیون انتخابی را با تلویزیون‌های دیگر مقایسه می‌کنند. این گونه اطلاعات می‌توانند کمک شایانی به خریداران جهت انتخاب تلویزیون مورد نظر با توجه به بودجه خود عرضه کنند. برخی از این وب‌سایت‌ها ساز و کاری فراهم کرده‌اند و اقدام به فروش تلویزیون اقساطی می‌کنند. اگه همین الان می خواهید شرایط خرید یک تلویزیون سونی در هر مدلی و با هر شرایط اقتصادی را بدانید با شماره های 09121854919 یا 66416001-021 مرکز سونی شهراد تماس حاصل نمائید تا به بهترین شکل ممکن راهنمایی مورد نیازتان را دریافت کنید

خدمات پس از فروش تلویزیون اقساطی سونی

پس از خرید تلویزیون اقساطی سونی، نمایندگی‌های سونی آماده ارائه خدمات پس از فروش هستند و با توجه به گارانتی تلویزیون اقساطی خریداری شده در صورت خرابی اقدام به تعویض یا تعمیر تلویزیونی که دچار اختلال و خرابی شده است؛ می‌کنند. پس به این نتیجه می‌رسیم که مشتریان با خرید تلویزیون اقساطی سونی با بودجه اولیه محدود قادر به خرید تلویزیونی مرغوب و قدرتمند خواهند شد که تا سالیان زیادی از کیفیت و دوام این برند معتبر جهانی لذت برده و مفهوم تکنولوژی را درک خواهند کرد.

منبع:https://sony-co.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰

ضایعات فلزی را دور نریزید!

با سلام در اینجا قصد دارم اهمیت ضایعات فلزی را مطرح کنم و همچنین خریدار ضایعات فلزی در تهران را به شما معرفی کنم.

با ضایعات فلزی که در خانه یا محل کار خود انباشه شده چکار می کنید؟ در قرن 21 دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به دنبال محیط زیست پاک و ایمن نباشد. اما هیچگاه نگذارید این تفکر در حد شعار باقی بماند. سهم زیادی از زباله های وارد شده به محیط زیست را ضایعات فلزی به خود اختصاص داده است. این در حالی است که تمام این ضایعات فلزات را می توان بازیافت و تفکیک کرد و دوباره وارد چرخه صنعت کرد.

با وارد کردن ضایعات فلزی به چرخه صنعت متعاقبا سبب خواهید شد که :

  1. اشتغال زایی ایجاد شود
  2. از ورود مواد فلزات مختلف و غیرفلزی به محیط زیست جلوگیری شود
  3. با تفکیک آنها، بتوان اقلام جدید را به صورت تولید داخلی موثر عرضه کرد.

 

قیمت روز ضایعات فلزی

 

هدف از خرید ضایعات فلزی در تهران

بله، ضایعات فلزی برای شما کاربردی ندارد و تنها محیط زندگی و سیمای بصری دید شما را زشت و نامناسب ساخته است. اما همین ضایعات فلزات به درد نخور، پتانسیل زیادی برای مصرف شدن در دیگر بخش ها دارند. از جمله کاربردهای ضایعات فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارهای هنری: هنرمندان از قشرهای خلاق و پرانرژی‌اند که به دنبال زیباتر کردن هر آنچه در اطراف وجود دارد، هستند. حتما شما هم مجسمه های با ارزشی که بسیار از هنرمندان داخلی و خارجی با ضایعات فلزات درست کرده اند را دیده اید. المان های شهری، مجسمه های خانگی، آثار هنری مختلف از جمله اینها هستند. پس یکی از کاربردهای جالب ضایعات فلزی پس از بازیافت به مصرف رسیدن آنها در کارهای هنری است.
  •  
  • رونق اقتصادی: فکرش را بکنید که ضایعات فلزی مختلف خود را به دپوچی سپرده اید. این ضایعات مورد کارشناسی و بازیافت قرار می گیرد. به صورت بسته ها و شمش های قابل استفاده مجدد درمی آید. بخش تولید کارخانه های مختلف از جمله حمل و نقل هوایی، صنعت برق یا تولیدکنندگان باتری از این مواد برای ساخت کالاها و محصولات خود استفاده می کنند. در این راستا شغل های جدید ایجاد می شود. تمام اینها به خاطر این است که شما اعتماد کرده و ضایعات فلزات خود را به شیوه صحیح تسلیم کرده اید. به همین سادگی!
  •  
  • کمتر شدن اثرات مخرب زیست محیطی: جالب است بدانید که بازیافت ضایعات فلزات مختلف در حالت کلی به کاهش 50 درصدی آلودگی های محیط زیست منجر خواهد شد. درست است، همه ما از آلودگی های زیست محیط خود ناراضی هستیم، اما واقعا چقدر برای کم شدن میزان این آلودگی قدم برداشته ایم؟

 

با ضایعات فلزی چکار کنیم؟

بسیاری از افرادی که به ما مراجعه می کنند، درمورد نحوه تشخیص و برخورد با ضایعات فلزی و غیرفلزی خود در محیط خانه و یا محل کار می پرسند. البته که شما به سه روش می توانید از شر فلزات مختلف از جمله ضایعات آهن، مس و ... خلاص شوید.

  1. ضایعات فلزات را به کسانی که خریدار آن هستند بسپارید: افرادی که خریدار محلی هستند و بعضی اوقات با چرخ یا وانت مشغول خرید ضایعات مختلف هستند. مهمترین ایراد وارد بر این روش این است که اطمینانی از جهت بازیافت و وارد شدن دوباره آن به چرخه صنعت مطابق با استراتژی های جدید بازیافت ضایعات فلزی وجود ندارد.

  2. آن را داخل سطل زباله های شهری کنید تا با دیگر زباله ها ترکیب شود. اما قبل این همیشه به یاد داشته باشید که تمام ضایعات فلزات، آشغال محسوب نمی شود و شما می توانید خیلی راحت تر از این کار آنها را بفروشید.
  3. راه سوم اینکه ضایعات خود را به خریداران خبره در این زمینه بسپارید. کسانی که انرژی و وقت خود را بر روی جمع آوری و خرید ضایعات فلزی متمرکز ساخته اند تا بتوانند به کمک شما دنیایی زیباتر و با ارزش تر خلق کنند.

حال اگر شما هم درب و پنجره آهنی، میز و صندلی آهنی قراضه، کابل های مسی، ورق های مسی به درد نخور، وسایل آهنی، شیرآلات فلزی و ... دارید، می توانید با کارشناسان سایت دپوچی تماس بگیرید.

بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم.

برای خواندن ادامه مطلب به سایت دپوچی مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

رنگ صنعتی چیست؟

در این مقاله به بررسی رنگ صنعتی می پردازیم و وب سایتی عالی برای خرید رنگ صنعتی در تهران را به شما معرفی می کنیم.

رنگ‌ صنعتی مایع می‌باشد و زیرسازی در این رنگ بسیار مهم است.برای محیط‌های صنعتی و محافظت محصولات صنعتی از رنگ‌های صنعتی استفاده می‌شود. ویژگی رنگ صنعتی  با  توجه به پایه رزین و نوع رنگ دانه و مواد افزودنی آن‌ها متفاوت می‌باشند و هرچه به لایه های زیری مثل پوشش اصلی و آستری نزدیک شویم تنوع بیشتر می‌شود.

به دلیل ثبات رنگ‌های صنعتی  و ماندگاری خوب قیمت بالایی دارند که در مدت زمان‌های طولانی تغییر رنگ نمی‌دهند و دارای مزیت‌های قابل توجهی مانند چسبندگی قوی، استقامت بالا، مقاومت در برابر حلال و عامل خورنده می‌باشد.

رنگ صنعتی
 

کاربرد رنگ های صنعتی

رنگ های صنعتی برای مراقبت و محافظت از وسایل و سطوح مختلف در مقابل عوامل مخرب که در محیط وجود دارد مانند شرایط آب و هوایی، رطوبت، تماس با آب، آتش سوزی و  اصطحکاک به کار می‌رود و همچنین برای جلوگیری از سایش در اتصالات و لوله‌های آهنی حاوی گاز، آب، فاضلاب و غیره که به پوشش نچسب نیاز دارد استفاده می‌شود.

تفاوت رنگ صنعتی با رنگ ساختمانی

رنگ های صنعتی در محیط‌های صنعتی مثل کارخانه و پالایشگاه‌ها و غیره برای محافظت از وسایل و تجهیزات صنعتی در برابر رطوبت، تماس مداوم با آب، آتش سوزی، سایش مداوم و پوشش‌ کف کاربرد دارد. رنگ های ساختمانی، همان طور که از نام رنگ های ساختمانی مشخص است این رنگ برای منازل و محیط‌های مسکونی استفاده می شود و کاربردرنگ ساختمانی در درجه ی اول برای زیبایی و در درجه دوم برای محافظت از دیوارها کاربرد دارد.

شما دوستان می توانید برای خرید انواع رنگ صنعتی و ساختمانی به وب سایت جمیل مراجعه فرمایید.

منبع:وب سایت جمیل

موافقین ۰ مخالفین ۰

نکات مهم در خرید آنلاین یخچال ایکس ویژن

در این مطلب تصمیم گرفته ایم درباره خرید یخچال ایکس ویژن در تهران صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید

خرید آنلاین یخچال ایکس ویژن می تواند بهترین انتخابی باشد که شما برای آسایش زندگی خود انجام می دهید. این روزها خرید اینترنتی یخچال ایکس ویژن از نمایندگی های معتبر، کاری بهینه و متداول است. بسیاری از مردم برای پایین آمدن هزینه های خرید، حذف واسطه ها، خرید محصول اورجینال و ... به خرید اینترنتی روی می آورند. ما نیز در فروشگاه سحر تعدادی از بهترین محصولات خانگی از جمله یخچال ایکس ویژن، تلویزیون ایکس ویژن، تلویزیون tcl، ساندبار ایکس ویژن و ... را برایتان به نمایش گذاشته ایم. تعدادی از جدیدترین مدل های یخچال ایکس ویژن را با هزینه های مناسب می توانید از ما خریداری کنید. 

چند نکته بسیار مهم وجود دارد که در خرید آنلاین یخچال ایکس ویژن باید به آنها توجه داشته باشید. قبل از همه چیز که همه ما می دانیم که خرید یخچال یکی از اصلی ترین مسائل در هر خانواده ای است که باید حتما با آگاهی کامل به خرید بروید. اولین مسئله مهم در خرید آنلاین یخچال ایکس ویژن، تعداد افراد خانوار و میزان نیاز آنها به یخچال است. 

ظرفیت یخچال چقدر است؟ باید نام فوت مکعب یا لیتر در مشخص کردن ظرفیت یخچال ها به گوشتان خورده باشد. هر لیتر یعنی یک مکعب که هر ضلع آن 10 سانتی متر است. هر فوت مکعب نیز برابر با 28.32 لیتر است. یعنی 28 تا مکعب 10*10*10 سانتی متر را باید کنار هم بگذارید. برای خانواده های یک نفره و دو نفره، ظرفیت یخچال 7 تا 12 فوت مکعب جوابگو است. خانواده های تا 4 نفر نیز بهتر است که 12 تا 28 فوت مکعب را تهیه کنند. برای خانواده های بزرگتر نیز یخچال های ساید بای ساید یا یخچال های دوقلو با ظرفیت 32 تا 41 فوت مکعب را پیشنهاد می کنیم. پس این مسئله را حتما از پیش برای خود تعیین کنید. 

یخچال را در کجا می خواهید به کار ببرید؟ اگر صاحب خانه ی خود هستید، یخچالی را خریداری کنید که بیشتری هماهنگی را با دکوراسیون خانه شما دارد. اگر هم اجاره نشین هستید، یخچالی را خریداری کنید که به راحتی می توان آن را در جاهای مختلف و مساحت های مختلف آشپزخانه به کار برد. این مسئله شاید پیش پا افتاده اما بسیار مهم است. طراحان داخلی از همان ابتدا نوع و ابعاد یخچال را برای کارفرما مشخص می کنند. پس این را نیز در هنگام خرید مد نظر داشته باشید.

مدل های جدید و اورجینال را خریداری کنید: از مدل های جدید، ویژگی های آنها و قیمت آنها مطلع باشید. در هنگام خرید حتما سطح مصرف انرژی (برچسب انرژی)، امکانات جانبی و ساختاری یخچال را بررسی کنید. در خرید آنلاین یخچال ایکس ویژن، مدل هایی را انتخاب کنید که در سطح A به بالا قرار دارند. سطح مصرف انرژی این یخچال ها بسیار پایین و بازدهی آنها بسیار عالی است. 

قیمت یخچال ایکس ویژن

قیمت یخچال ایکس ویژن بسته به مدل و ویژگی های آن در رنج متفاوتی قرار دارد. نقطه جذابیت این محصول برای خانواده های ایرانی این است که حجم زیادی از کیفیت و تکنولوژی امروز را با هزینه های پایین امکان پذیر ساخته است. خرید آنلاین یخچال ایکس ویژن از قیمت های پایه 8.5 میلیون تومان به بالا است. قیمت یخچال های ساید بای ساید، دوقلو و بزرگتر قیمت را بالاتر می برد. 

منبع:https://xvision-tcl.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ پلاستیک چیست؟رنگ آمیزی یکی از ساده ترین راه‌های برای تغییر و تنوع محل کار یا منزل است. رنگ پلاستیک یکی از رنگ‌های پر مصرف رنگ ساختمانی است.

در مقاله انواع رنگ‌ ساختمانی همه چیز درباره رنگ ساختمانی گفته شده است. پیشنهاد می‌کنیم، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

 

رنگ پلاستیک چیست؟

رنگ پلاستیک چیست؟

 

 

بهترین رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک رنگ پلاستیک جز اولین رنگ‌ها بوده است که در طول تاریخ استفاده شده است و همچنان بیشترین کاربرد را در بین رنگ‌ها دارد. با گذشت سال‌ها ساختار این رنگ را تغییر دادند و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

حلال رنگ پلاستیک

حدود 60 سال پیش برای نخستین بار، رنگ پلاستیک بر پایه وینیل استات در کشور تولید شد. اما اکنون رنگ پلاستیک بر پایه آب است به همین دلیل حلال رنگ پلاستیک آب است.

 

بتونه، چسب و رنگدانه مواد تشکیل دهنده رنگ‌های پلاستیکی هستند. این رنگ بعد از خشک شدن قابل شست و شو است ولی قبل از استفاده در آب حل می‌شود. چسبی که در این محصول به کار می‌رود، می‌تواند از انواع متفاوتی باشد.

 

انواع رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک در دو دسته‌ی رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیم پلاستیک تولید می‌شود. رنگ تمام پلاستیک در برابر آب مقاوم است ولی در مقابل نم و رطوبت مقاومتی ندارد. رنگ نیمه پلاستیک مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد.

رنگ تمام پلاستیک

رنگ تمام پلاستیک قابل شست و شو است. دوام بالا و کیفیت خوبی دارد. رنگ تمام پلاستیک جمیل علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین خاطر زیاد خریداری می‌شود.

نسبت به رنگ نیم پلاستیک مقاومت بهتری دارد. پوشش‌دهی این محصول فوق العاده است. از رنگ تمام پلاستیک جمیل برای رنگ آمیزی دیوارها، سقف‌ها، دیوارهای گچی و غیره می‌توان استفاده کرد.

 

 

برای مطالعه ادامه مقاله به وب سایت جمیل مراجعه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰