کسب و کار

بررسی کسب و کارهای مختلف

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

آیا به فروش ضایعات مس موجود در خانه خود تمایل دارید؟

دوستان سلام 

در این مقاله قصد دارم شما را با انواع ضایعات مس و فروش ضایعات مس آشنا کنم و همچنین بهترین خریدار مس  در تهران را به شما معرفی کنم.

انواع ضایعات مس

شاید دیده باشید که گاها خریدار مس ضایعاتی ، اقلام خاصی با درصدهای خاص فرسودگی را از شما می خرد. در حقیقت با فروش ضایعات مسی با هر میزان از فرسودگی و قراضه‌ای را  می‌توان تمام آنها را به چرخه صنعت بازگرداند. برای همین بهتر است حتما فروش ضایعات مسی خود را به خریداران حرفه‌ای و متخصص در این زمینه بسپارید. شاید بپرسید منظور از ضایعات مسی چیست؟ در زیر به متداول‌ترین انواع ضایعات مسی اشاره کرده ایم:

  • ظروف مسی
  • کابل های مفتولی مسی
  • سیم‌های مسی
  • ورق‌های نازک و ضخیم مسی
  • وسایل مسی
  • لوله های مسی
  • پیچ و توپک های مسی
  • شیرآلات مسی
  • مس‌های کابلی
  • مس‌های مخابراتی
  • ضایعات آرمیچری
  • مبلمان و آبجکت‌های خانگی مسی

خریدار ضایعات مسی

خرید ضایعات مس همان اندازه که برای خریداران مزیت به همراه خواهد داشت، به نفع فروشندگان نیز خواهد بود. مس از فلزات گرانب‌ها و پرکاربرد در زندگی انسان هاست. فلزی قرمز رنگ که چکش‌خوار است. در کنار این‌ها مقاومت حرارتی و الکتریکی بسیار بالایی نیز دارد. هیچ می‌دانید که قدیمی‌ترین فلزی که بشر از آن استفاده کرده، فلز مس است؟

ارزش ضایعات فلز مس نیز به واسطه تفکیک و بازگشت آنها به چرخه صنعت بسیار زیاد است. موارد مختلف استفاده از مس در بخش‌های مختلف جوامع رو به روز در حال گسترش است. در وسیله‌های خانگی، در سیم‌های مسی، ساختمان سازی، خودروها، موتورهای الکتریکی و غیره . خرید ضایعات مسی  که در بخش‌های مختلف ساختمان ها و فضاهای زندگی به کار رفته اند نیز  از دیگر خدماتی که دپوچی به شما ارائه داده است.

 

از کجا بدانیم که ضایعات مس قابل فروش هستند یا خیر؟

مس سوخته، ظروف مسی غیرقابل استفاده، ضایعات فلزی مسی کارگاهی و خراب خود را می‌توانید بفروشید. از جمله مزیت‌هایی که خرید مس شما به دنبال خواهد داشت این است که اولا محیط اطراف خود را از ابزارها و وسایل مزاحم خالی خواهید کرد. در کنار این‌ها، هزینه‌ای بابت فروش آن‌ها دریافت خواهید کرد. دیگر اینکه گامی موثر و درست را در حفظ محیط زیست برداشته اید. در نهایت نیز با برگرداندن آن‌ها به چرخه صنعت موجب اشتغال‌زایی و کارا بودن خطوط تولید نیز خواهید شد. این تمام آن چیزی است که دپوچی انجام می‌دهد.

قیمت خرید ضایعات مسی

همیشه این را به یاد داشته باشید که خرید و فروش ضایعات مسی باید به نفع دو طرف باشد. اگرچه شما به ضایعات مسی و فلزی نیازی نخواهید داشت، اما حق شما در فروش آن‌ها، هزینه‌ای است که تحت تاثیر قیمت بازار جهانی ضایعات مسی و به تبع آن قیمت داخلی هر کیلو ضایعات مس تعیین می‌شود. برای همین توصیه‌ی ما این است که به افراد غیر‌متخصص در این زمینه اعتماد نکنید. قیمت خرید ضایعات مسی به میزان ضایعات، حجم و نوع آن‌ها نیز بستگی دارد. در این راستا برای سهولت کار می‌توانید با کارشناسان ما در دپوچی تماس بگیرید تا مشورت‌های لازم در این زمینه را به طور رایگان دریافت کنید.

هدف ما برداشتن گام‌های کوچک اما موثر در راستای حفظ محیط زیست و انرژی‌های پاک است. شما هم می‌توانید با ما دراین راه همگام شوید.

دپوچی بهترین خریدار مس در تهران می‌باشد.

بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم. 

منبع:وب سایت دپوچی

موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا تا به حال به اهمیت آهن قراضه فکر کرده اید؟

 

شگفت آور است، این که خرید آهن قراضه و بازیافت ضایعات فلزی می‌تواند تا 97 درصد در استفاده از منابع، صرفه جویی به همراه داشته باشد. اگر شما نیز در محل زندگی یا کار خود با حجمی از

 آهن قراضه یا ضایعات آهن سروکار دارید، آنها را به چرخه بازیافت برگردانید.

خریدار آهن قراضه در تهران

مسئله بازیافت به اصلی‌ترین دغدغه جوامع پیشرفته و مردم کشورهای در حال توسعه تبدیل شده است. خوشبختانه ما در دپوچی تا به امروز شاهد مردمی در داخل کشور بوده ایم که خرید آهن قراضه و ضایعات خود را در حجم های کم و زیاد به ما سپرده و آن را به چرخه تولید برگشت داده اند. این خیلی خوب است، چرا که آهن قراضه و دیگر ضایعات فلزی به عنوان مواد اولیه در کوره‌های کارخانجات به مصرف می رسد و همین مسئله استفاده از منابع خام مفید و مصرف انرژی را کمتر می کند.

با آهن قراضه و ضایعات فلزی چکار باید کرد؟

شاید برای شما سوال باشد که منظور از آهن قراضه چیست؟ به تمام ضایعات و مانده های فولادی کم کربن، آهن قراضه گفته می شود. از خصوصیات مهم آهن که آن را برای بازیافت مناسب ساخته است، برگشت پذیر بودن آن است. بدین معنی که آهن را پس از مصرف، میتوان مجددا ذوب کرد و به کار برد. پس هیچگاه ضایعات فلزی و آهنی خود را دور نریزید. خرید آهن قراضه از منابع مختلف صورت می گیرد. یکی از منابع تامین کننده ضایعات فلزی و آهن قراضه، منابع خانگی است. لوازم خانه‌سازی، ضایعات ناشی از ساختمان سازی و نوسازی در این دسته قرار می گیرد. گاهی اوقات افراد احساس می کنند که حجم کم ضایعات فلزی را نمی توانند بفروشند، اشتباه نکنید. ما در هر حجم و مقداری، خرید قراضه آهن را انجام می دهیم. این یک گام کوچک در جهت پایدارسازی و ایجاد شهرهای سبز خواهد بود.

 خریدار آهن غراضه

 

کاربرد آهن قراضه

خرید آهن قراضه در سطح گسترده تر به بازیافت و برگشت به خطوط تولید صنعت منجر خواهد شد. تمام ضایعاتی که ما در دپوچی از شما خریداری می کنیم، توسط تیم کارشناس و متخصص تفکیک و طبقه بندی خواهد شد. عموما این ضایعات در دسته بندی های مختلف پودر می شوند و سپس با افزودنی های خاصی در صنعت، مجددا به کار می روند. آهن قراضه های پرس شده را برای شارژ کوره در صنایع مختلف استفاده می شود. حدود یک سوم کوره را با آهن قراضه پرسی پر می کنند، بعد که این نوع آهن قراضه ذوب شدند و کوره حرارت اولیه را بدست آورد، دیگر انواع آهن قراضه کلفت تر را وارد کوره می کنند.

چرا که ورقه‌ها زودتر ذوب می شوند و  برای گرم کردن کوره تا حرارت مطلوب بسیار مناسب هستند. ضایعات آهنی کلفت تر نیز در زمان کوتاهتر از مواد خام ذوب خواهند شد و بدین ترتیب کوره صنایع مختلف آماده خواهد شد. خرید آهن قراضه و روانه کردن آنها به صنایع مختلف، مدت زمان ذوب را به 2 ساعت کاهش خواهد داد. منظور ما از صنایع مختلف:

  • صنایع ریخته گری
  • صنایع فولادسازی
  • صنایع سنتی

اگر به ادامه مقاله علاقه مند هستید به وب سایت دپوچی مراجعه کنید.با تشکر

موافقین ۰ مخالفین ۰

رنگ ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله قصد دارم رنگ ترافیکی و کاربردهای آن را برای شما عزیزان توضیح دهم و همچنین وب سایتی را برای اجرای رنگ ترافیکی در تهران به شما معرفی کنم.

رنگ ترافیکی چیست
 

 

رنگ ترافیکی چیست ؟

رنگهای مورد استفاده در مقاصد ترافیکی رنگهای مورد استفاده در مشخص کردن مسیرها و عالئم زمینی ترافیکی عبارتند از الیه ای نازک از مواد ترکیب شده. این فصل به توضیح رنگهای ترافیکی محلول در آب و محلول در حالل خواهد پرداخت. مهره های صیقلی در حین استفاده به سطح رنگ اضافه میشوند تا به هنگام شب باز تابندگی داشته باشند.

رنگهای ترافیکی :

نکاتی در مورد محوطه های پارکینگ با استفاده از نوع صحیح رنگ ترافیکی، نمای محوطه پارکینگ خود را حرفه‌ای کنید. استفاده از ابزار صحیح از جمله استنسیل بتن و دستگاه خط کشی ، باعث میشود کار شما همانگونه که میخواهید حرفه‌ای و ماهرانه به نظر برسد. شما میتوانید تجربه مشتریان خود را با ایجاد پارکینگهایی بهبود بخشید که محل‌های توقف در آن به وضوح مشخص شده‌اند.

از ماشین محاسب رنگ ما استفاده کنید. میتوانید هزینه رنگ را با پاسخ دادن به چند سؤال در مورد نیازهای خط کشی خود مشخص نمایید. آنچه در مورد تمامی تجهیزات از اهمیت برخوردار است این است که نیازی به استخدام فردی ندارید که این کار را برای شما انجام دهد. شما میتوانید این کار را خود انجام داده و به نتیجه ای دست یابید که گویی کار توسط یک متخصص انجام شده است.

مواد تشکیل دهنده رنگ ترافیکی:

طراحی رنگ ترافیکی بر پایه رزین های اکریلیک، ترموپالست، کلرو کائوچو و وینیلی میباشد رنگ ترافیکی دارای مقاومت بالای سایشی و مقاومت های خوب مکانیکی و ضربه پذیری وبا انعطاف پذیری بالا میباشد.

انواع رنگ ترافیکی :

1 .رنگ های ترافیکی سرد رنگ های ترافیکی گرم

2 . رنگ های ترافیکی سرد رنگهای سرد ترافیکی

نسبت به رنگهای ترافیکی گرم و دوجزئی:

به دلیل قیمت مناسب تر از رنگهای سرد ترافیکی (رنگهای تک جزیی) بیشتر در معابر فرعی و با تردد کمتر استفاده میشود.

رنگهای سرد ترافیکی:

طبق استانداردهای سازمان ترافیک استان ها و وزارت راه باید بعد از گذشت ۹ماه از اجرای کار(یا تحویل موقت پروژه) حداقل ماندگاری ۵۰درصد رنگ راداشته باشد. قابل ذکر است که در پروژه های خط کشی پارکینگهای شخصی استفاده از رنگهای سرد ترافیکی به دلیل مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی و همچنین بدلیل سهولت اجرا،نسبت به رنگهای ترافیکی گرم و چند جزیی پیشنهاد میشود .

رنگ های ترافیکی گرم :

از رنگ های ترافیکی گرم در پروژه های پرتردد که ماندگاری بیشتری موردنیاز هست استفاده میشود. در پروژه های بزرگ و پارکینگ‌های عمومی و مجتمع های تجاری و اداری با حجم تردد بالای ترافیکی، اجرای خط کشی پارکینگ عمومی با رنگ های دوجزیی یا سه جزیی اجرا میشود.همچنین در محل های پرتردد و ترافیک بالا

مانند خط کشی های عابر پیاده در سرتقاطع های پرترافیک، و یا رنگ آمیزی سرعتگیرهای با حجم بالای تردد خودروها، باید از رنگ های دو جزیی ویا سه جزیی دارای ماندگاری بالای ۱۸ماه استفاده شود.

آماده سازی سطح :

به یاد داشته باشید که سطح پارکینگ خود را آماده کنید تا پیوستگی یکپارچه و هموار رنگ تضمین گردد. ( بتون جدید باید برای حداقل 30 روز قبل از رنگ زدن در معرض هوا استحکام یابد).

تعمیر ترک‌ها تعمیر:

ترک‌ها گامی ضروری در آماده سازی سطح است. برای سطح آسفالت، با استفاده از برس استیل یا ماشین تمیز کننده شکافها ، ترکها را از مواد اضافی تمیز کنید.

استفاده از رنگ ترافیکی بر روی سطوح دارای ترک و شکاف که تعمیر نشده باشند، از نمای حرفه‌ای محوطه پارکینگ شما خواهد کاست.

پس از آماده سازی شکافها، آنها را با مایع یا مواد داغ پر کننده شکاف اضافه کنید.

تمیز کردن آسفالت، لکه های روغن و گریس را برطرف سازید. این لکه‌ها روکار آسفالت را از بین برده و سطح پارکینگ را در معرض عناصر مختلف قرار میدهند. ماده پاک کننده و برطرف کننده گریس Universal AK تولید ما ، در محیط زیست تجزیه پذیر بوده و مخرب آن نیست.

روکاری:

روکاری گامی ساده و سریع است که عمر محوطه پارکینگ شما را افزایش میدهد. این مرحله قبل از استفاده از خطوط رنگ ترافیکی، آخرین مرحله محسوب میگردد. آمادگی برای استفاده از رنگ با استفاده از شابلون به صورت دستی خطوط را با غلتک مشخص نمایید. میتوانید با صرف هزینه ای اندک بدهید لبه خطوط را صاف کنند. این کار وقت گیرتر و اجرای آن دشوار تر است. یا میتوانید یکی از دستگاههای خط کشی ما را مورد استفاده قرار دهید. قوطیهای رنگ با سایزهای مختلف متناسب با نیاز شما بر روی این دستگاه‌ها قابل نصب است. پیشنهاد ما دستگاههایی است که با اندازه محوطه شما و انواع پروژههایی که در دست اقدام دارید همخوان باشند. این روش خط کشی، راهی ساده است و نیاز به فعالیت زیاد ندارد.

وب سایت جمیل یکی از مراکز اجرای رنگ ترافیکی در تهران می‌باشد.که شما می توانید اجرای کار خود را با خیال راحت به آنها بسپارید.

منبع : شرکت رنگ آریا پارس . مجموعه فرت

موافقین ۰ مخالفین ۰

ضایعات نساجی چیست؟

ضایعات نساجی

امروزه با توجه به گسترش مد و تنوع در پوشش، ضایعات نساجی حجم زیادی از مواد بازیافتی را تشکیل می‌­دهند که می‌­توان با بازیافت و جمع­‌آوری درست آنها در هزینه‌­ها و سالم­‌سازی محیط زیست نقش موثری را ایفا کرد.

به دلیل حجم گسترده­ای که در تولید این نوع از ضایعات در کشور وجود دارد؛ تصمیم گرفتیم به نحوه بازیافت آنها پرداخته و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

بازیافت ضایعات نساجی

پارچه، نخ، الیاف و ... جزء پرکاربردترین ضایعات نساجی به شمار می‌­رود که به دلیل تولید انبوه صنعت پوشاک، روزانه حجم بالایی از این مواد برای بازیافت وجود دارد.

به طور کلی خرید ضایعات به دو دلیل انجام می­‌شود.

اولین عاملی که باعث می‌­شود شرکت­‌های فعال در حوزه خرید ضایعات منزل اقدام به این کار کنند این است که بعضی از ضایعات امکان استفاده مجدد و برگشت به چرخه تولید را دارند. این افراد با خرید ضایعات کمک به چرخه اقتصادی کشور کرده و موادی که قابلیت استفاده مجدد را دارند برای تولید محصولات وارد بخش تولید می­‌کنند.

عامل دیگری که باعث بازیافت ضایعات می‌­شود این است که بعضی از ضایعات امکان بازگشت دوباره به چرخه تولید را ندارند. شرکت­‌های فعال در این زمینه بعد از ایجاد تغییر و فراهم کردن بستری برای برگشت دوباره این مواد، باعث صرفه‌­جویی در امور اقتصادی می‌­شوند.

این دو عامل مهم‌­ترین و اصلی‌­ترین دلایل برای خرید ضایعات نساجی می‌­باشد تا با تولید انبوه پوشاک، به میزان درآمدزایی و اقتصاد کشور کمک کرد. البته در ضایعات نساجی می‌­توان دلیل اول را عامل تاثیرگذارتری در بازیافت مواد تولیدی پوشاک عنوان نمود.

مراحل بازیافت ضایعات نساجی

برای بازیافت ضایعات نساجی باید 5 مرحله طی شود.

1.شستشوی ضایعات نساجی

برای بازیافت ضایعات نساجی ابتدا به جداسازی دکمه­‌ها، زیپ­‌ها و سایر وسایل می‌­پردازند. سپس به وسیله دستگاه‌­های شستشو اقدام به تمیز کردن آنها می­‌کنند. این دستگاه­‌ها دارای 5 حوضچه برای شستشوی ضایعات نساجی هستند.

2.دسته بندی ضایعات نساجی

گام دوم در بازیافت ضایعات نساجی، دسته‌­بندی آنها است. با توجه به این موضوع که محصولات نساجی با دستگاه­‌های گوناگونی تولید و از تراکم متفاوتی برخوردار هستند؛ باید حتما دسته­‌بندی اصولی و مناسبی برای بازیافت این مواد انجام شود.

3.برش محصولات نساجی

در این مرحله تمام محصولات نساجی که قرار است بازیافت و به عرصه تولید برگردد را توسط دستگاه کاتر برش می‌­دهند.

4.بازیافت محصولات نساجی

بعد از برش محصولات باید به وسیله دستگاه بازیافت تمام محصولات نساجی را فشرده کنند.

5.پرس کاری محصولات نساجی

در گام نهایی نیز محصولات را پرس و بسته‌­بندی می­‌کنند تا آماده ترکیب شدن با الیاف نو شوند.

منبع:وب سایت دپوچی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

رنگ استخری چیست؟و چه کاربردی دارد؟

دوستان سلام

در این مقاله مطالب مهمی در مورد ویژگی های رنگ استخری و همچنان خرید رنگ استخری قرار داده‌ام امیدوارم براتون مفید باشد.

 

رنگ استخری چیست؟

یکی از مقاوم ترین و سازگارترین رنگها برای مناطقی است رنگهای استخری که در معرض آب، نم و رطوبت هستند. این نوع رنگها معمولا برپایه رزین های پایه حلال و رزین های پایه آب (آکریلیک)می‌باشند.

 رنگ های استخری با آب و بخار آب سروکار دارند گزینه مناسبی برای محیط های مرطوب که دائماً هستند. این رنگها به عنوان پوشش در کف و دیواره های استخرهای شنا، حوضچه های آب شیرین، دریاچه های مصنوعی، آب نماها، سونا، جکوزی که دائم در تماس با آب هستند استفاده میشوند. 

همچنین این پوشش .چسبندگی مناسب و دوام بالایی بر روی سطوح بتنی، آجری و سیمانی دارد 

مزایای رنگ آبی استخری

 از جمله مزایای این نوع پوشش می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 مقاومت در برابر محیط های آبی، انعطاف پذیری و دوام بالا، زمان خشک شدن مناسب، عدم جذب آب، ضد خزه، جلبک و باکتری، تاحدودی قابلیت پوشاندن ترک ها، قابلیت شستشو ،قدرت پوشش عالی، مقاومت در برابر سایش، ضربه، ... اشعه خورشید و نور ماوراء بنفش و

 ویژگی ها

توجیه اقتصادی بدلیل طول عمر بالا ؛

 پوشش و سرعت اجرایی بالا و حذف حلال مضر مصرفی حین اجراء بهداشتی و فاقد حلال‌های سمی و مضر برای انسان و محیط زیست، 

کاملا بدون بو ؛قابل اجراء روی سطوح سیمانی، آزبستی و آجری، گچ، سفال و سایر مصالح ساختمانی ؛ 

قابل اجراء با روشهای سنتی مانند: قلممو، غلطک و پیستوله ؛ 

قابل رقیق سازی با آب حین مصرف ؛ 

غیر قابل اشتعال حتی در حضور شعله ؛ 

مقاومت به آب بسیار عالیResistance Water؛ 

قابلیت پرکردن ترکهای سطحی بتون و سیمان Covering Crack؛ 

ترمیم پذیری آسان ؛ 

مقاومت به خزه، جلبک و دیگر میکروارگانیسمها ؛ 

خواص فیزیکی شیمیایی حلال رنگ استخری رنگ استخری بر پایه حلال که پرکاربرد است،

 رنگ استخری بر پایه حلال

برای زودتر خشک شدن مقدار معینی تینر فوری به رنگ اضافه کنید. این محصول یکی از محکم ترین رنگ های استخری میباشد. پوشش دهی بالایی دارد و به راحتی میتوان از این رنگ استفاده کرد و روی سطح اجرا کرد.

 تنوع رنگی بسیار، چسبندگی بالا، مقاوم در برابر کلر و سولفات از دیگر ویژگی های رنگ استخری پایه حلال است. 

برای استفاده از رنگ نیاز به زیر سازی و پرایمر ندارد. میتوان برای رنگ آمیزی سطوح فلزی و بتونی از این محصول استفاده کرد.  

برای رنگ آمیزی استخرهای تفریحی، استخرهای خانگی و استخرهای کشاورزی از رنگ استخری پایه حلال به کار گرفته میشود همچنین برای منابع زیرزمینی و لوله هایی که در آب هستند نیز از این رنگ استفاده می‌شود.

 با رنگ آمیزی زیبا به خانه‌هایتان انرژی بخشید

 رنگ استخری پایه آکریلیک  

رنگ استخری بر پایه اکریلیک، رنگ بسیار مستحکمی است و برسطوح بتنی و سیمانی میتواند رخنه کند. این رنگ قیمت پایینی دارد و دو جزئی (بر پایه پلیمر اکریلیک و رنگ استخری اکریلیک) تولید میشود. برای آب بندی و رنگ آمیزی استخر همزمان به کار میرود. قبل از اعمال رنگ باید زیرسازی انجام شود همچنین عیوب سطح را ترمیم شود. 

رنگ استخری بر پایه اکریلیک انعطاف پذیری، چسبندگی و مقاومت حرارتی بسیار خوبی و بالایی دارد. این محصول ضد جلبک است و برای آب نماهای شهر، استخرهای شیالت، استخر .باغ و ویلا قابل استفاده است 

رنگ استخری بر پایه آب 

رنگ استخری پایه آب از پلیمرهای محکم و رزین های ضد آب ساخته میشود. یکی از بهترین رنگ های استخری میباشد. این محصول قبل از اعمال در آب حل میشود ولی پس از خشک شدن مقاوم است و در آب حل نمیشود. کامال بهداشتی و ضد خزه وجلبک ماندگاری و دوام بالایی دارد. 

 قبل از استفاده

سطح باید کامال خشک باشد تا رنگ به خوبی اجرا شود.

 رنگ استخری پلیمری 

یکی از بهترین و مقاوم ترین رنگ ها ،رنگ پلیمری بر پایه پلیمر مایع است .بسیار انعطاف پذیر و در برابر فشارهای سازه محکم است .

شما می‌توانید از طریق وب سایت جمیل به راحتی انواع رنگ ها را خریداری کنید.

منبع: شاپ نانو 

جمیل رنگ صنایع

موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا شما هم دوست دارید محصولات خانگی سونی را خریداری کنید؟

دوستان عزیزم سلام 

امروز می‌خواستم نمایندگی فروش تلویزیون سونی را به شما معرفی کنم .

فروشگاه سونی شهراد در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است و در حال حاضر یکی از فعال ترین نمایندگان سونی در شهر تهران می باشد و در زمینه فروش تلویزیون های اصلی سونی با ارائه گارانتی اصلی و همچنین گارنتی طلایی فعالیت دارد. قیمت های این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های مشابه مقرون به صرفه تر و کیفیت محصولات و ضمانت آنها نیز از سطح بالایی برخوردار می باشد. با مقایسه قیمت های فروشگاه سونی شهراد با سایر فروشگاه های مشابه می توانید به این واقعیت پی ببرید. همچنین این فروشگاه به منظور رفاه حال مشتریان عزیز سیستم های صوتی، پخش کننده های DVD‌و BluRay، سیستم های خانگی و ساندبار، کنسول بازی و همچنین میز تلویزیون با گارنتی های معتبر را نیز ارائه می دهد.

در ادامه به خدمات و تاریخچه شرکت سونی می پردازیم و اطلاعات مختصری در اختیار شما فرار می‌دهیم.

 

حوزه های فعالیت شرکت سونی

شرکت بزرگ سونی تولیدات متنوعی را در مدت فعالیتش عرضه کرده است که پیشرفت در آن ها سبب شده است اکنون شاهد محصولاتی فوق العاده در این برند باشید. این برند خوش نام و مشهور سابقه ای درخشان در ساخت محصولاتش دارد و اکنو این تولیدات در رده های برتر جهانی قرار دارند.

لوازم خانگی الکترونیکی

موبایل

بازی و خدمات شبکه

موسیقی

سایر حوزه های فعالیت

بخش های دیگری نیز در شرکت سونی مشغول فعالیت اند که محدوده ی فعالیت این برند خوش نام را وسیع تر خواهند کرد. از جمله این بخش ها می توان به به تولید محتواهای تصویری، خدمات مالی، سخت افزار کامپیوتر، خدمات مال، تبلیغات و … اشاره کرد. سونی به عنوان یک برند خلاق و نوآور در تمامی این بخش ها خلاقیت به خرج داده است و اکنون شاهد پیشرفت فوق العاده در تمامی این بخش ها هستید.

تاریخچه شرکت سونی

شرکت سونی در سال 1946 با همکاری ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا با نام Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) تاسیس شد. Ibuka و Morita با 200000 ین ( کمی بیش از 1500 دلار ) در یک ساختمان فروشگاهی، شروع به کار کردند. این دو فرد که در زمان جنگ جهانی دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همدیگر ملاقات کرده و با ترکیب توانایی هایشان توانستند لقب جذاب ترین رابطه کاری در تاریخ تجاری را ازان خود کنند. ایبوکا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موریتا مدیریت و بازاریابی را بر عهده داشت، به گونه ای که این دو مکمل و کامل کننده سونی بودند.

اولین محصول سونی یک دستگاه پلوپز بود، که اولین شکست سونی نیز به حساب می آید، این محصول سونی نتوانست فروش موفقیت آمیزی را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولین شکست سونی مؤسسان آن با تلاش بیشتر توانستند اولین دستگاه ضبط ژاپنی را با الهام از مدل آمریکایی آن تولید کنند. این محصول که به Type-Gمعروف بود نیز نتوانست نظر مردم را جلب کند و سونی باری دیگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

به دنبال شکست هایی که در ابتدای شروع کار سونی به بار آمدند، ایبوکا و موریتا به فکر راه چاره ای افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم کم کم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پیشرفت چشم گیری پیدا کرد. در آن زمان که ژاپن در جنگ بود، مردم می خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتیجه تقاضا برای رادیوی سونی به قدری افزایش یافت، که بنیانگذاران مجبور شدند تسهیلات خود را بیشتر کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نکاتی مهم در مورد خرید رنگ ساختمانی که تابه حال نمی‌دانستید!

 

دوستان سلام 

در این مقاله سعی دارم نکات قابل توجهی در مورد انواع رنگ‌ ساختمانی به شما عرض کنم که هرگاه قصد خرید رنگ ساختمانی برای زیباسازی منزل خود دارید از این نکات مهم استفاده کنید.امیدوارم که این مقاله کوتاه برای شما مفید باشد.

خرید رنگ ساختمانی نحوه انتخاب و خرید رنگ ساختمانی تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل و یا شرکت دارد که باید با توجه به طیف وسیع رنگ‌ها و کاربرد آنها انتخابی مناسب را برای سطوح مورد نظرتان انجام دهید .برای این منظور شما میتوانید یکی از 5 دسته زیر را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید:

رنگ الکیدی روغنی 

رنگ پالستیک 

رنگ آکریلیک با پایه آب 

رنگ استخری 

رنگ الکیدی 

 

رنگ الکیدی روغنی

در خرید رنگ ساختمانی می توان از رنگ روغن به عنوان پرطرفدارترین گونه در بین رنگها نام برد که در این بین الکیدی روغنی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است  ویژگی منحصر به فردی که باعث استقبال مشتریان از این نوع رنگها شده است، مقاومت آن در برابر آسیبها میباشد .به همین دلیل، پیشنهاد میشود که از رنگ الکیدی روغنی برای پذیرایی و یا مکانهای پررفت و آمد استفاده نمایید علاوه بر مقاومت بالای رنگهای روغنی ساختمانی، درخشش و کیفیت بهتری نسبت به سایر رنگها نیز دارند. به همین دلیل برای بخشهایی مانند کابینتها که در معرض آسیب بیشتری نسبت به سایر سطوح هستندکاربرد فراوانی دارد. همچنین این نوع رنگ .برای در و پنحرهها نیز مناسب است اما برای خرید رنگ ساختمانی دقت کنید که رنگ الکیدی روغنی دارای چسبندگی بالایی میباشد. از همین رو، برای استفاده از آن نیاز به زیرسازیهای متداول نقاشی ساختمان وجود ندارد اما رنگهای روغنی به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای خشک شدن، گرد و غبار اطراف را نیز به سرعت به خود جذب میکنند مزیت برتر آنها این است که به راحتی قابل تمیز شدن هستند. زمانی که شما از رنگ روغن برای سطوح منزل خود استفاده میکنید، میتوانید در صورت ایجاد لکه و یا کدر شدن با دستمالی مرطوب که به مواد شوینده آغشته شده باشد سطح مورد نظرتان را تمیزنمایید.

رنگ پلاستیک

 این نوع رنگ به دلیل قیمت مناسبتری که نسبت به رنگ های دیگر از انواع رنگ های ساختمانی، روغنی دارد؛ توجه بیشتری را توانسته به خود جلب کند از مزیتهای رنگ پالستیک نسبت به رنگ روغنی میتوان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد. به همین دلیل، اگر زمان کمی برای نقاشی ساختمان دارید؛ رنگ های پلاستیکی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. اما آنها، مقاومت کمتری نسبت به رنگ روغنی ساختمان دارند و همچنین به دلیل اینکه رنگهای پلاستیکی را نمیتوان تمیز کرد، عموما برای سقف از آن استفاده میشود. علاوه بر این ویژگیها، رنگهای پالستیکی بوی ناخوشایندی را نیز از خود ایجاد نمیکنند. اما رنگ های روغنی در ابتدا دارای بوهای نامطلوب و آزاردهنده‌ای میباشند.

رنگ آکریلیک با پایه آب

نوعی دیگر از رنگهای ساختمانی محسوب می شود. این رنگ به دلیل مقاومت در برابر شستشو و پوشش دهی مناسب سطوح، برای بخشهای داخلی ساختمان بسیار مناسب است. همچنین، رنگ آکریلیک با پایه آب، نیازی به تینر به عنوان حلال ندارد و همین موضوع یکی از مزیتهای این نوع از رنگها میباشد رنگ آکریلیک برای افرادی که میخواهند برای سطوحی که چوبی، گچی و سیمانی هستند اقدام به خرید رنگ ساختمانی کنند؛ بسیار مناسب است.

رنگ استخری

برای مکانهایی که با آب و رطوبت برخورد دارند؛ مانند استخرها، حوضچه‌ها و تفریحگاههای آبی میتوان استفاده  نمود. زیرا رنگ استخری دارای مقاومت بالایی در برابر کلر و نور خورشید دارد. همچنین خشک شدن سریع و پوشش کامل آن، از دیگر مزایای رنگ استخری ساختمانی به شمار می رود.

رنگ الکیدی

این رنگ که در اندازه و رنگ های مختلف است، برای استفاده در پله ها مناسب میباشد.

شما می‌توانیداز طریق صنایع رنگ جمیل به صورت آنلاین رنگ مورد نظر خود را تهیه کنید. و از خدمات مشاوره آن‌ها نیز استفاده کنید.

با تشکر از همراهی شما

+ نوشته

موافقین ۰ مخالفین ۰

ضایعات چیست؟ معرفی انواع ضایعات و کاربرد آن ها

با توجه به شرایط زیستی و اهمیت رسیدگی به محیط زیست من قصد دارم در این مقاله شما را با انواع ضایعات و کاربرد آن‌ها آشنا کنم.

امیدوارم قدمی باشد در حفظ و نگهداری محیط زیستمان برای آیندگان!

ضایعات چیست؟

ضایعات یکی از مفاهیمی است که روزانه با آن سرو کار داریم و  از آن استفاده می کنیم .  ضایعات خانگی، لوازم مستعمل خانگی، ضایعات فلزی، بازیافت، محیط زیست، نخاله ساختمانی، تفکیک زباله وغیره واژگانی است که روزمره می شنویم. اما وقتی دقیق‌تر می‌شویم و معنی ضایعات را از خود می‌پرسیم دچار ابهام می‌شویم و این سوال پیش می‌آید که ضایعاتدقیقا چیست و دسته بندی آن چگونه انجام می‌شود.

ضایعات در لغت به معنی جمع ضایعه و ضایع است که کلمه ای عربی است و در فارسی برای آن معادل پسمان­ها پیشنهاد شده است که چندان متداول نیست و عموم مردم از همان واژه ضایعات استفاده می‌کنند.

انواع ضایعات شامل شامل ضایعات فلزی، ضایعات غیرفلزی، ضایعات الکترونیک و الکتریکی و محصولات فلزی و غیرفلزی هستند که امروزه همگی آنها پس از جمع آوری به مراکز بازیافت منتقل شده و پس از جداسازی بازیافت می شوند.

ضایعات فلزی و غیرفلزی و انواع آن

در یک دسته بندی کلی می توان ضایعاترا به ضایعات فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی کرد:

ضایعات فلزی: تقریبا به هر شی فلزی که دیگر کاربری خود را از دست داده و به عبارتی عمرش به پایان رسیده است ضایعات فلزی گفته می شود. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل،  چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات است.

ضایعات غیر فلزی: این دسته شامل هر گونه شی غیرفلزی است که کارکرد اصلی خود را از دست داده است. در این دسته موارد بسیاری جای می گیرند از جمله پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ..... حتی نان خشک هم در این دسته جای می گیرد.

ضایعات الکترونیکی والکتریکی و غیرالکترونیکی و انواع آن

  در یک دسته بندی دیگر می توان ضایعات را به دو دسته ضایعات الکترونیکی و الکتریکی و غیرالکترونیکی تقسیم بندی کرد:

ضایعات الکترونیک و الکتریکی: هر وسیله ای الکترونیکی و الکتریکی که کارکرد خود را از دست داده و مستعمل شده است در این گروه جای می گیرد. موبایل، قطعات کامپیوتر، تلویزیون، رادیو، سیم و کابل و باتری و سایر وسایل برقی خونگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال ، کولر وغیره در این گروه قرار می گیرد.

ضایعات غیرالکترونیکی: سایر ضایعات که جز دسته  الکترونیک و الکتریکی قرار نمی گیرد را غیرالکترونیکی می گویند.

ضایعات صنعتی و انواع آن

دسته بندی دیگری که وجود دارد ضایعات منزل و صنعتی است:

ضایعات صنعتی:

ضایعات که در واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد می شود و شامل مواد شیمیایی، فلزات، مواد پلاستیکی ، تولیدات مرجوعی غیر مفید  و  ... است؛  بسیاری از ضایعات صنعتی ضایعات صنعتی به عنوان مواد ساختمانی بازیافت می شود.

:ضایعات خانگی

ضایعات علاوه بر محیط‌های صنعتی، در نواحی مسکونی هم وجود و هر گونه ضایعاتی که در محیط خانگی یافت می‌شود را ضایعات خانگی می گویند. بنابراین بسیاری از ضایعات فلزی، غیرفلزی، الکترونیکی و غیرالکترونیکی در این دسته قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که دسته بندی‌های فوق مانع الجمع نیستند یعنی یک شی می‌تواند هم جزء ضایعات خانگی دسته بندی شود ،هم جزء ضایعات فلزی و هم چنین الکتریکی. بنابراین ضایعات را می توان از نظر مواد به کار رفته در آن، محیطی که در آن تولید می‌شود و الکتریکی بودن یا نبودن آن دسته بندی کرد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

رنگ اپوکسی چیست؟آیا مزیت رنگ‌های اپوکسی را می‌دانید؟

رنگ‌های اپوکسی رنگ‌های گرماسخت یا ترموست هستند که از واکنش شیمیایی رزین اپوکساید با هاردنرهای پلی آمید یا پلی آمین بدست می آیند و به دلیل دامنه خواص گوناگون و مطلوب، طیف گسترده ای از تولیدات رنگ صنعتی را به خود اختصاص می دهند. 


رنگ اپوکسی چیست؟

رنگ اپوکسی و پوشش کف اپوکسی، واژه‌هایی هستند که اغلب به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر شما می‌خواهید یک رنگ اپوکسی بخرید و از آن به عنوان یک کفپوش در منزل استفاده کنید، ممکن است در فروشگاه ببینید از دو عبارت بطور جداگانه استفاده می کنند.

همچنین شرکت‌های تولید کننده رنگ، رنگ اختصاصی با نام شرکت خود را تولید می کنند. پوشش اپوکسی از لحاظ فنی رنگ نیست، حتی اگر با این عنوان استفاده شود. در رنگ اپوکسی، رنگ آکریلیک و اپوکسی مستقیماً با یکدیگر ترکیب می شوند که گاهی اپوکسی نوع اول نامیده می شود. فرمول آکریلیک قابلیت سفارشی‌سازی در رنگ‌آمیزی را دارد و این نوع رنگ اپوکسی مانند رنگ معمولی خشک می‌شود. مولفه اپوکسی به مقاومت رنگ در مقابل لکه‌های شیمیایی روی کف مانند بنزین یا روغن نسبت داده می‌شود، بنابراین اغلب در گاراژ و اتاق کار استفاده می‌گردد.

رنگ اپوکسی چیست؟
رنگ اپوکسی چه کاربردی دارد؟

از رنگ‌های اپوکسی می‌توان برای پوشاندن گاراژ، زیر زمین و ایوان حیاط خلوت استفاده کرد. رنگ اپوکسی ترکیبی از دو ماده مایع، رزین اپوکسی و سفت کننده است تا بدین وسیله بتوان یک روکش حلال و مقاوم محکم ایجاد کرد که بتوان از آن برای رنگ کردن کف، کف آشپزخانه و کف طبقات استفاده کرد. از انواع مختلف اپوکسی ها برای دوام بالایی که دارند و قابلیت استفاده از آنها در زمینهای بتنی، رنگ کردن فولاد و استفاده های صنعتی مورد توجه هستند.
انواع رنگ های اپوکسی :
پرایمر اپوکسی پلی آمید،پرایمر اپوکسی ضد خوردگی ، پرایمر زینک ریچ اپوکسی دو جزئی، پرایمر زینک ریچ اپوکسی سه جزئی، پرایمر زینک فسفات اپوکسی ،پرایمر زینک کرومات اپوکسی ، پرایمر اکسید آهن اپوکسی پلی آمید،رنگ میانی اپوکسی پلی آمید، رنگ میانی اپوکسی پلی آمید، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید براق، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید نیمه مات، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید مات، رنگ رویه اپوکسی پلی آمید (مخصوص آب آشامیدنی)، رنگ میانی اپوکسی پلی آمید (مخصوص آب آشامیدنی)،رنگ رویه کولتار اپوکسی پلی آمید، رنگ رویه اپوکسی پلی آمین،رنگ میانی اپوکسی پلی آمین، رنگ رویه اپوکسی پلی آمین )مخصوص آب آشامیدنی)،رنگ میانی اپوکسی پلی آمین )مخصوص آب آشامیدنی)،رنگ رویه اپوکسی پلی آمین، رنگ رویه اپوکسی فنولیک، پرایمر اپوکسی فنولیک، رنگ اپوکسی استر هوا خشک و...
موارد استفاده :
از این رنگ به عنوان پرایمر جهت پوشش کف بتنــی ویا سطوح سیمانی کارخانجات و ادارات سالن تولید واحدهای تولیدی و آزمایشگاهها و بیمارستانها و سالنهای تولید مواد غذایی و غیره و همچنین مواقعی که مقاومت به حلالها و مواد شیمیایی و مکانیکی نیاز است،استفاده گردد.
 شرایط آب و هوایی هنگام رنگ آمیزی :
-دمای محیط بین 10 تا 40 درجه سانتی گراد
-دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم
-رطوبت نسبی کمتر از 80%
 معایب رنگ اپوکسی

این محصول در دمای پایین 5درجه کاربرد ندارد و براسطوحی که در برابر نور هستند کارایی ندارد.

نحوه استفاده از رنگ اپوکسی

زیر سازی سطح در رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی بسیار مهم است زیرا باعث چسبندگی خوب، زیبایی و دوام بالا می‌شود.

رنگ اپوکسی را با قلم‌مو و غلطک می‌توان روی سطح اجرا کرد.

بعد از زیر سازی باید پرایمر مناسب را طبق سطح و رزین انتخاب کرده و اعمال کنید. به این صورت ضخامت رنگ بالا می‌رود. بین لایه ها 24 تا 48 ساعت باید فاصله باشد تا هر لایه به استقامت مورد نظر برسد.

نکات ایمنی رنگ اپوکسی

این رنگ آتش زا می باشد و باید دور از حرارت و آتش باشد.حین استفاده از وسایل ایمنی استفاده کنید و اگر رنگ آمیزی در فضای بسته است حتما از تسویه هوا استفاده شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا می‌دانید خریدار لوازم منزل شما به صورت آنلاین هستیم؟


دوستان سلام 

من در این مقاله قصد دارم به بررسی شغل خریدار لوازم منزل به صورت آنلاین بپردازم و شما را با این شغل آشنا کنم.
  

سمساری محلی است که در آن کالاهای دست دوم خرید و فروش می شوند . اکثر مردم حداقل یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که نیاز باشد وسایل منزل و اداره را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنشان می رسد سمساری است . با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید شما به راحتی می توانید از سمساری های انلاین استفاده کنید فقط کافیست کلمه خریدارلوازم منزل را در مروگر خود تایپ کنید.
هر خریدار ضایعات منزل، باید مطابق با استانداردهای بازار روز به جمع آوری و خرید ضایعات مختلف مشغول باشد. از زمانی که نقش مهم مدیریت پسماند و بازیافت زباله ها خانگی و شهری در بهبود وضعیت آلودگی و مصرف انرژی مشخص شده است، شاهد تعداد زیادی خریدار ضایعات آهن در تهران هستیم. الان دقیقا زمانی است که نیاز به همکاری و حضور حداکثری مردم در جمع آوری ضایعات داریم. 

می توانید ضایعات فلزی و خرده ریز انباری خود را به ما تحویل داده و ارزش روز آن را نقدا دریافت کنید.


 
بهترین خریدار ضایعات منزل در تهران

به اطراف خود نگاه کنید، هر وسیله آهنی و غیرآهنی از جمله در و پنجره آهنی، چهارچوب درها، ظروف مسی به درد نخور، میز و صندلی آهنی کهنه و ... نوعی ضایعات فلزی محسوب می‌شوند. اگر هر زمان تصمیم گرفتید که آن‌ها را دور بریزید، یادتان باشد که آنها ضایعات هیچگاه زباله محسوب نمی شوند. می توانید با فروش انها به خریدار ضایعات آهن در تهران از مزایای این کار نیز بهره مند شوید. بعلاوه متناسب با قیمت های روز و به صورت توافقی نیز، هزینه آنها را تحویل بگیرید.
قیمت خرید ضایعات منزل در تهران

شما زمانی که ضایعات فلزی و غیرآهنی خود را به خریدار ضایعات منزل می سپارید، پروسه انتقال به چرخه صنعت آغاز می شود. خریداران با تفکیک، طبقه بندی و دسته بندی ضایعات آن‌ها را برای واحدها و مصارف مختلف جدا می کنند. بسته به نوع مصرف، ضایعات تفکیک شده و بازیافت شده را به صورت پودر، شمش یا ورقه ها تبدیل خواهند کرد. پودرها را با افزودنی‌های لازم برای ذوب در کوره ها به کار می‌برند. به کمک همین تصمیم شما و نقشی که خریداران ضایعات درب منزل در تهران ایفا می‌کنند:

    ماده اولیه کارخانجات و صنعت تامین می شود و در مصرف مواد خام صرفه جویی بسیاری خواهد شد
    اشتغال زایی به همراه خواهد داشت
    مصرف انرژی کمتر می شود. 
    محیط زیست سالم‌تر،  ایمن‌تر و پاک‌تر خواهیم داشت.
    می‌توان شاهد رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور باشیم

جالب است بدانید که نزدیک به 95 درصد از فلزات تولید شده در دنیا از جنس آهن هستند. این اهمیت بازیافت و استفاده مجدد از آنها را دوبرابر ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با کارشناسان ما در دپوچی تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰