کسب و کار

بررسی کسب و کارهای مختلف

۱۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

روغن جلا چیست و چه کاربردی دارد؟

روغن‌جلا بیشتر برای چوب استفاده می‌شود که دارای قدمت زیادی می‌باشد. در این مقاله به روغن جلا و نکات ایمنی آن می‌پردازیم. برای خرید روغن جلا می توانید به وب سایت جمیل مراجعه کنید.

روغن جلا

روغن جلا چوب در حقیقت همان روغن جلای آلکیدی می‌باشد که بر مبنای آلکید رزین تولید می‌شود. بنابراین رنگ‌هایی که بر پایه روغن تولید می‌شوند آلکیدی می‌باشند. به طور معمول از روغن جلا برای پوشش دهی همه سطح چوبی استفاده می‌شود. روغن جلای چوب با توجه به قیمت ارزان ، مناسب و امکان استفاده از حلال‌هایی مانند بنزین یا تینر روغنی، اجرای بسیار آسان، چسبندگی و محافظت مناسب چوب و… از اهمیت ویژه‌ای در میان مردم برخوردار است.

حلال روغن جلا چیست؟

شما می‌توانید به آسانی روغن جلا را با استفاده از تینر روغنی و یا بنزین حل یا ترکیب کنید. نسبت حل شدن روغن جلا با حلال بستگی به توضیحات و نکات فنی موجود به روی محصول دارد. به ‌عنوان مثال در قسمت نکات فنی درج شده بر روی قوطی یکی از شرکت‌ها نسبت روغن جلا را ۱ به ۱ در نظر گرفته‌اند. این نسبت درشرکت‌های مختلف متفاوت است. بنابراین نسبت حل کردن تینر یا بنزین با روغن جلا در زمان استفاده از غلتک، قلمو یا پیستوله مختلف است. اگر شما از بنزین جهت ترکیب نمودن روغن جلا استفاده می‌کنید سرعت خشک شدن رنگ بیشتر از زمانی است که با تینر رنگ را حل می‌کنید. جهت حل کردن روغن‌جلا از تینر روغنی استفاده کنید.

روش زدن روغن جلا روی چوب چگونه است؟

پیش از استفاده، رنگ را به صورت کامل هم بزنید تا ‌یکنواخت شود و مواد درون آن به خوبی با هم مخلوط شوند. از تینرهای سازگار با رنگ جهت رقیق سازی استفاده نمایید. پیش از این کار سطوح باید تمیز، خشک و عاری از هرگونه آلودگی مانند روغن، هرگونه چربی، گریس، نمک‌های محلول و باشد. سوراخ‌ها و ترک‌ها را با بتونه پر کنید سپس رنگ را با استفاده از پیستوله یا قلم مو به روی محل مورد نظر اعمال کنید.

اسپری روغن ‌جلا چیست؟

اسپری روغن جلا مانند محلول روغن جلا عمل می‌کند و تنها به صورت فشرده درون قوطی جای گرفته است و آماده اجرای سریع بر روی سطوح مختلف می‌باشد بنابراین اسپری روغن‌جلای چوب بهترین گزینه برای جلا دادن سطوح چوبی نیست اما شما می‌توانید در موارد ویژه از این اسپری استفاده کنید.

نکات ایمنی در زمان استفاده و نگهداری از روغن‌جلا

  • محتویات قوطی را در محیط خشک، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمایید.
  • بعد از مصرف، درب ظرف را محکم ببندید.
  • بهترین زمان مصرف در صورت رعایت شرایط انبارداری مناسب تا ۴۸ ماه پس از تاریخ تولید هست.
  • در هنگام کار با روغن ‌جلا، از تهویه و ماسک مناسب استفاده کنید و در صورت لزوم درب‌ها و پنجره‌ها را باز بگذارید.
  • دست‌ها را پس از کار بشویید.
  • در صورت بلعیده شدن یا تماس با چشم (پس از شستشو با مقدار زیادی آب) به مراکز پزشکی مراجعه کنید.
  • منبع:https://pakhsheparsiran.com/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AC%D9%84%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/
  •  

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

راه اندازی شغل سمساری؟

راه‌های تهیه وسایل دست‌دوم برای مغازه سمساری

تهیه وسایل دست‌دوم از منزل خود و اقوام

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تهیه وسایل مغازه سمساری در ابتدای شروع کار، تهیه وسایل از دوستان و اقوام است خیلی از اطرافیان ما وسایلی دارند که نیاز به آن ندارند و یا قصد فروش آن کالا رادارند، فقط کافیست که از شغل شما آگاه شوند تا کالا را برای فروش در اختیارتان قرار بدهند

وب سایت دپوچی یک سمساری در شمال تهران می باشد.

خرید وسایل از سمساری‌های سطح شهر

بهترین شیوه این است که وسایل دست‌دوم را از سمساری‌های سطح شهر بخرید و از طریق آگهی دادن در سایت‌ها، برایشان مشتری و خریدار پیدا کنید. همچنین می‌توانید با سمساری‌های مختلف سطح شهر خودتان قرارداد ببندید و بابت فروش وسایلشان در اینترنت از آنها سود خودتان را بگیرید.

خرید کالای دست‌دوم از اینترنت

به دلیل گستردگی اینترنت ممکن است شما کالاهای دست‌دوم را باقیمت پایین در اینترنت بیابید (مثلاً در سایت دیوار، شیپور و…) و یا اینکه فروشنده تخفیف مناسبی می‌دهد،

شما با خرید این کالاها ، می توانید آن را دوباره در اینترنت یا بازار به فروش برسانید. نکته مهم اینکه حتما شناخت از کیفیت جنس داشته باشید.

 

گام پنجم: فوت کوزه‌گری در سمساری

نکات کلیدی در کسب درآمد با شغل سمساری

کسب‌وکار یا خرید فروش وسایل دست‌دوم قاعده و قانون خود را دارد که با رعایت آنها می‌توانید فروش بیشتری هم داشته باشید لذا به این نکات توجه کنید:

دقت در خرید برخی کالاهای دست‌دوم

هر نوع وسایل دست‌دوم را نباید خرید و یا فروخت. ضمن اینکه در خرید وسایل خاص که احتمال خرابی، تقلب و کلاه‌برداری در آن هست باید دقت کنید.
مثلاً در خرید وسایل دست‌دوم الکترونیکی، گجت ها، تلفن‌های همراه و عتیقه‌جات که احتمال خرابی و یا تقلبی بودنشان است با وسواس و دقت فراوان وارد شوید و تا زمانی که از سلامت آنها مطمئن نشده‌اید اقدام به خریدوفروش آنها نکنید.

تعمیر وسایل دست‌دوم جهت کسب سود بیشتر

برخی از وسایلی که برای فروش می‌گذارند می‌توانید آنها را خریداری کنید و با انجام برخی تعمیرات جزئی، باقیمت بالاتر بفروشید.
مثلاً میزها را بعد از خریداری تعمیر و رنگ بزنید و یا دوچرخه‌ها را بعد از خریداری و انجام تعمیرات بفروشید. البته باید توانایی تعمیرات محصول را داشته باشید و یا برای تعمیرات این وسایل را به کسی بدهید.

هزینه کردن و یا پرداخت درصدی از سود به سایت‌ها

همه‌چیز سایت‌ها برای آگهی دادن رایگان نیست مثلاً سایت ایسام، درصدی بابت فروش از افراد می‌گیرد این درصد بابت حق واسطه‌گری یا دلالی می‌باشد برای اینکه تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تأیید نکند، مبلغ پرداختی خریدار را به‌حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

همچنین علاوه بر تبلیغات رایگان، در برخی سایت‌ها مثل دیوار، بابت برخی امتیازات باید هزینه کنید تا فروشتان افزایش یابد مثلاً آگهی رایگان در این سایت بعد از مدتی در لابه‌لای سایر آگهی‌ها گم می‌شود و یا پس از مدتی حذف می‌شود برای اینکه آگهی شما در بالا باشد و بیشتر دیده شود باید هزینه پرداخت کنید.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/

موافقین ۰ مخالفین ۰

چگونه یک مرکز خرید و فروش ضایعات راه اندازی کنیم؟

برای ورود به حوزه خرید و فروش ضایعات فلزی باید مهارت کافی در مورد انواع ضایعات فلزی داشته باشید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از راه اندازی ضایعات به دست آورید. دپوچی برای راحتی بیشتر شما تمام مراحل صفر تا صد آن را در 5 گام به صورت خلاصه بیان می­کند.

 

سمساری دپوچی یک خریدار ضایعات در شمال تهران است که برای خرید اجناس دست دوم شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشد.

 

 

گام اول: اولین موضوعی که باید برای راه اندازی خرید و فروش ضایعات دقت کنید این است که باید به شناخت جامعی از انواع فلزات و آهن­آلات برسید. یعنی باید بتوانید فلزات آهنی و غیرآهنی را از هم تشخیص دهید. این مرحله به عنوان اصلی­‌ترین و مهم‌­ترین بخش در راه­‌اندازی خرید و فروش ضایعات به شمار می­رود. زیرا هنگام بازیافت ضایعات فلزی باید ضایعات آهنی و غیر آهنی جداسازی شده و سپس سایر مراحل بر روی آنها اعمال شود.

گام دوم: بعد از آشنایی با انواع فلزات باید به محل جمع‌­آوری قراضه‌­ها بروید و با افراد و کارکنان آنجا صحبت کرده و از چگونگی و شیوه بازیافت ضایعات فلزی به طور کامل آگاه شوید. انبارهای زیادی در این راستا فعالیت می­‌کنند که بعد از پرس و جو و تحقیق، بهترین انبار را برای ادامه همکاری خود انتخاب نمایید.

گام سوم: گام سوم در راه اندازی ضایعات کسب اطلاعات در مورد قیمت­‌های آنها است. آیتم‌­های زیادی در قیمت خرید و فروش ضایعات تاثیر دارد؛ از همین رو با توجه به نوسانات بازار باید بر روی ضایعات قیمت­‌گذاری کرد. اما به طور کلی می‌­توان گفت که ارزش و قیمت ضایعات غیرآهنی همیشه بیشتر از فلزات آهنی بوده است.

گام چهارم: بعد از آشنایی با مراحل گفته شده، باید به فکر وسیله­‌ای برای جمع‌آوری ضایعات فلزی باشید. می­توانید کار خود را با خرید وانت شروع کنید. سپس باید برای حفظ مراقبت از سلامتی خود اقدام به خرید تجهیزات لازم کنید. وسایلی مانند دستکش، عینک، کفش، جلیقه و ….

دقت کنید که تمام نکات ایمنی درباره قراضه کردن فلزات را رعایت کنید تا سلامتی­تان به خطر نیفتد. بعد از خرید وسایل ایمنی باید تجهیزات لازم برای انجام کار را تهیه کنید.

وسایلی مانند آهنربا، سنگ سنباده، چکش، دریل و ….

هر یک از موارد گفته شده در تشخیص و نحوه عملکرد شما برای بازیافت و قراضه کردن فلزات آهنی و غیرآهنی کمک فراوانی می­‌کند.

گام پنجم: در گام نهایی راه اندازی ضایعات نیز باید به دنبال بازار هدف خود باشید. برای جذب مشتری راه­‌های زیادی وجود دارد اما در آغاز می‌­توانید از تعمیرگاه­‌های خودرو و یا لوله‌­کش­‌ها شروع کنید. سپس با گذشت زمان و کسب تجارب بیشتر، می­‌توانید با اعتمادسازی که بین مشتریان خود انجام داده‌­اید؛ خرید ضایعات منزل را شروع نمایید. به این معنا که مشتریان محلی و خانگی داشته باشید و به منازل آن‌ها رفته تا ضایعات فلزی­شان را خریداری نمایید.

 

منبع:

 

https://www.depochi.com/post-detail/60472ebb860a6d972d24ec62/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F

موافقین ۰ مخالفین ۰

راهنمای خرید تلویزیون سونی!

در این مقاله قصد دارم نکاتی در مورد خرید تلویزیون سونی و همچنین معرفی نمایندگی سونی در تهران بپردازم.

در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به چند نکته توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

رزولوشن تصویر یکی از آن مواردی است که حتما در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به آن توجه کنید. این موضوع و خصوصیت، دقت نمایش تصویر را نمایش می‌دهد و در اصل هر چقدر تلویزیون سونی از رزولوشن بیشتری برخوردار باشد در واقعیت می‌گوییم که دارای دقت تصویر بیشتری است. در حال حاضر دو مدل تلویزیون سونی در بازار موجود است که به آن‌ها UHD و FHD می‌گوییم. تلویزیون‌های UHD دارای قدرت رزولوشن 4 برابر FHD هستند و اساسا به آن‌ها 4K هم می‌گوییم. این نکته را در آخر باید یادآوری کنیم که به زودی تلویزیون‌های 8K هم به بازار می‌آیند که قدرت به مراتب بیشتری از نظر کیفیت تصویر نسبت به سایر مدل‌ها دارند.

 

 

ازکجا سونی بخریم؟ | از کجا بخریم سونی

اما تلویزیون‌هایی که دارای قدرت رزولوشن بیشتری هستند به مراتب هزینه بیش‌تری برای خرید آن، می‌بایست پرداخت کنید. در این‌جا می‌خواهیم به شما مشاوره بدهیم که اگر از انتخاب تلویزیون تنها به فکر دیدن فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود هستید نیازی به خرید تلویزیون سونی آن هم از مدل 4K ندارید، اما اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از دیدن فیلم سینمایی مورد علاقه خود ببرید و یا این که به تماشای فوتبال و تیم مورد علاقه خود بپردازید مسلما خرید تلویزیون سونی آن هم از مدل 4K شما را به این خواسته خواهد رساند.

 

در این فروشگاه سونی مهم‌ترین راهکارها در هنگام خرید تلویزیون سونی به شما داده می‌شود. اگر فاصله نشستن شما تا تلویزیون کم‌تر از 2 متر است تلویزیون‌های بیشتر از 48 اینچ را خریداری نکنید، اما اگر فاصله شما از 3 متر بیشتر است مسلما می‌توانید به فکر خرید تلویزیون بزرگ‌تر از 48 اینچ باشید.

 

 

 

از کجا سونی بخریم؟ (از کجا بخریم سونی)

روش‌های انتخاب مراکز خرید تلویزیون سونی

اگر در شهر کوچکی هستید و یا این که شهر شما دارای فروشگاهی معتبر در زمینه خرید و فروش تلویزیون سونی نیست و قصد خرید تلویزیون سونی را دارید دو راه دارید، اول این که به شهر بزرگی بروید و در یکی از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید و یا این که با گشتی در اینترنت، فروشگاه‌های معتبری را در این زمینه پیدا کنید و با آن‌ها در این زمینه ارتباط بگیرید. این که کدام یک از این روش‌ها را انتخاب کنید خود نیاز به بحث و مشاوره دارد، اما مسلما مهم‌ترین پارامتر برای شما قیمت تلویزیون سونی است که به نسبت سایر برندها از هزینه بسیار بیش‌تری برخوردار است.

فروشگاه‌های اینترنتی به نسبت سایر فروشگاه‌ها هزینه کم‌تری را بر روی تلویزیون سونی می‌گذارند، اما نکته‌ای که این جا از اهمیت زیادی برخوردار است در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی امکان فروش تلویزیون اقساطی وجود ندارد البته در همین سایتی که در حال خواندن این مطلب هستید امکان خرید اقساطی برای شما فراهم شده است. هر چند در برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر امکان فروش اقساطی تلویزیون هم میسر شده است.

گزینه فروشگاه اینترنتی و پیدا کردن شرکت معتبر در این زمینه که نمایندگی رسمی شرکت سونی را دارد و تنها محصولات این شرکت را به فروش می‌رساند، بهترین راه‌حل برای اشخاصی است که دوست ندارند برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود زیاد جست و جو کنند. مسلما در این فروشگاه‌های اینترنتی مشخصات کامل محصول به همراه قابلیت‌های آن بیان شده و این قضیه می‌تواند شما را در انتخاب محصول مورد نظر راهنمایی کند.

منبع:نمایندگی سونی شهراد

موافقین ۰ مخالفین ۰

بررسی بازار سمساری!!

 

رشد تکنولوژی باعث شده است تا لوازم‌خانگی با سرعت زیادی در حال تغییر و بهتر شدن باشند و بسیاری از مردم را برای تعویض لوازم منزل با کالاهای به‌روزتر و مدرن‌تر ترغیب کنند،

درحالی‌که خیلی‌ها این صنف را سنتی و فعالیت آن را رو به رکود می‌دانند، نیاز جامعه به این صنف را نمی‌توان کتمان کرد. سمساری‌ها به خانه موقتی کالاهای دست‌دوم بدل شده‌اند.

به‌گونه‌ای که برای خریدوفروش چنین کالاهایی از هر نوع که باشد می‌توان به سمساران مراجعه کرد.

هر خانوار ایرانی سالانه به‌صورت متوسط نیم میلیون تومان از کالاهای دست‌دوم خود را می‌فروشد.

سمساری دپوچی یک خریدار ضایعات در غرب تهران است که برای خرید اجناس دست دوم شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشد.

 

Image for post

و افراد زیادی علاقه به خرید لوازم دست‌دوم از نوع آنتیک دارند، به همین دلیل اولین جایی که مراجعه می‌کنند، سمساری است که می‌توان بهترین نوع لوازم آنتیک و اصل را در آنها پیدا کرد،

خرید لوازم منزل به شکل مدرن برای برخی از افراد در اولویت نیست بلکه بسیاری از افراد البته برخی از لوازم منزل خود را در سمساری‌ها جستجو می‌کنند، این تصور که قیمت برخی از لوازم در سمساری پایین‌تر است درست است

فعالیت سمساران به صنف یا کالای خاصی محدود نمی‌شود بلکه آنها مجازند هر کالایی را فقط در صورت نو نبودن مورد معامله قرار دهند، و همه این‌ها یعنی بازار بزرگ و فرصت برای ورود به این شغل

جذابیت بازار

اکثر ما بعضی مواقع به کالایی نیاز داریم که ممکن است پول لازم برای خرید آن را نداشته باشیم. شاید پول تهیه کالا راداریم اما به دلایلی خاص ممکن است بخواهیم کمتر بابت آن هزینه کنیم.
مثلاً به‌تازگی مغازه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم و به دنبال خرید چندتا میز و صندلی برای آن هستیم. یا این‌که شرکتی را تأسیس می‌کنیم و قصد داریم با هزینه‌ای پایین تجهیزات شرکت را تأمین کنیم.

در چنین شرایطی بهترین و به‌صرفه‌ترین کار این است که اجناس دست‌دوم و کارکرده بخریم. خیلی از ما در گوشه خانه و یا در انباری منزل‌مان خرت‌وپرت‌های زیادی داریم که دیگر به دردمان نمی‌خورند.
اما افراد زیادی هستند که با این اجناس کارشان راه می‌افتد. بنابراین با فروش کالاهای اضافی هم جای بیشتری پیدا می‌کنیم و هم از فروش آن‌ها پولی به‌دست می‌آوریم. به همین دلیل است که بازار خریدوفروش اسباب و وسایل دست‌دوم همیشه رونق دارد.

نیاز بازار به سمساری

عده ای نیز به سبب خاطرات گذشته و علاقه‌مندی به وسایل قدیمی‌تر، به دنبال محلی برای خرید لوازم‌خانگی دست‌دوم و موردنظر خود هستند تا بتوانند با پرداخت بهایی کمتر لوازم موردنیاز خود را تأمین کنند.
سمساری محل مناسبی برای تبادل کالای شما است، درواقع سمساری همانند امانت‌داری است که می‌توانید کالای خود را به آن بسپارید.

و از طرفی این روزها به دلیل گرانی و مسائل اقتصادی خانواده‌ها ترجیح می‌دهند به‌منظور کاهش هزینه‌های جاری از وسایل دست‌دوم استفاده کنند که این موضوع یک فرصت مناسب را برای شما ایجاد می‌کند.
سعی کنید از این فرصت به‌دست‌آمده بهترین استفاده را کنید و با بهترین شیوه این موقعیت را برای خود تبدیل به درآمد کنید.

عوامل رونق کار سمساران

متأسفانه به‌خصوص در شهر تهران مقوله چشم‌وهم‌چشمی مردم را دچار چالش کرده است به‌گونه‌ای که وسیله‌ای را خریداری می‌کنند و پس از مدت کوتاهی با توجه به چشم‌وهم‌چشمی نسبت به فروش یا تعویض آن اقدام می‌کنند. این موضوع یک خرج هنگفت برایشان به همراه دارد.

سمساران علاوه بر این موضوع از راه دیگر هم صاحب اموال دست‌دوم می‌شوند به‌این‌ترتیب که برخی از اجناس نو کارخانه‌ها که در حین حمل‌ونقل آسیب می‌بینند یا با مشکل مواجه می‌شوند اقدام به تعمیر آن می‌کنند اما دیگر نمی‌توان آن را دستگاه نو محسوب کرد و با عنوان آکبند فروخت به همین دلیل به سمساری‌ها مراجعه می‌شود و این دستگاه‌ها باقیمت‌های پایین فروخته می‌شود شاید این وسایل برای کادو دادن مناسب نباشد اما برای مصرف‌کننده‌ها موقعیت خوبی است

آینده شغلی سمساری

رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان معتقد است صنف متبوعش روبه‌زوال نیست و همچنان موردنیاز خانواده‌هاست. «صنف ما همچنان جای خود را دارد و خوب جایگاه خود را حفظ کرده است.
اتحادیه خوب عضوگیری کرده است. خیلی‌ها بودند که از قانون و اتحادیه گریزان بوده‌اند که توسط نیروی انتظامی به اتحادیه معرفی شدند، احضاریه برایشان صادر شد و در حال ثبت‌نام و اخذ پروانه هستند

 

مهارت موردنیاز برای راه اندازی شغل سمساری

سمساری ازجمله شغل‌هایی است که مهارت در آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نمی‌شود. سمساران معمولاً با کلیه لوازم منزل و اداره آشنایی دارند همه مارک‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند.

کسی که در بدو ورود به این صنف با کسی که در این کار خبره است یا با این کار آشنایی دارد تفاوت دارد. تقریباً می‌توان گفت کسی نمی‌تواند تنهایی و بدون آشنایی اولیه با این صنف وارد این شغل شود مگر اینکه پیش‌زمینه داشته باشد
وسعت این شغل بسیار زیاد است یک سمسار باید محدوده اجناسی که می‌شناسد بسیار گسترده باشد. به‌عنوان‌مثال در یک منزل چندین نوع لوازم است همین لوازم در منزل دیگر ولی از نوع دیگر وجود دارد پس باید سمسار با تمام اینها آشنایی داشته باشد»

اساس قیمت‌گذاری؛ توافق طرفین

نحوه قیمت‌گذاری روی اجناس که توسط سمساران صورت می‌گیرد، معمولاً مورد مناقشه با صاحب‌مال قرار می‌گیرد.
اساس صنف سمساری توافق میان طرفین است. البته در اتحادیه، کمیسیون حل اختلاف وجود دارد و اگر مورد شکایتی پیش بیاید، در همین کمیسیون موضوع را حل‌وفصل بررسی می‌شود تا کار به مجامع امور صنفی نکشد.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/

موافقین ۰ مخالفین ۰

روش استفاده از ضدزنگ

ضد زنگ و آستری طوسی آماده سازی سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی، براده و همچنین چربی، گرد و خاک و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر کنید. پوسته‌های رنگ های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده و سطحی صاف بدست آید. بنا بر ضرورت‌، جهت از بین بردن رنگ‌های قبلی و زنگ زدگی می توان از سنباده یا سند بلاست استفاده کرد.

برای خرید ضد زنگ می توانید به وب سایت جمیل مراجعه فرمایید.

روش مصرف: محتوای ظرف را با مقدار مناسب تینر روغنی به تدریج رقیق نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. میزان اختلاط تینر روغنی به رنگ بستگی به درجه حرارت محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد. ولی در شرایط معمول رنگ آمیزی این میزان بر حسب درصد وزنی ، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتک 12%-10 % و با پیستوله20 %-15 % است.

2. اعمال پرایمر در دمای محیط بالای 10 درجه سانتیگراد، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از 80 درصد توصیه می شود. پس از اتمام کار دستها، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بروی زمین را با تینر روغنی شسته و خشک نمائید. ایمنی و انبارداری : محتویات ظرف را در محیط خشک ، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمائید. بعد از مصرف ، درب ظرف را محکم ببندید . بهترین زمان مصرف در صورت رعایت شرایط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاریخ تولید می باشد. در هنگام اعمال رنگ، از تهویه و ماسک مناسب استفاده نموده و در صورت امکان دربها و پنجره ها را باز بگذارید. دستها را پس از استفاده بشوئید.

آمادگی سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی، براده و همچنین چربی، گرد و خاک و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر کنید. پوسته‌های رنگ‌های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده تمیز و سطحی صاف بدست آید. بنا بر ضرورت، جهت از بین بردن رنگ های قبلی و زنگ زدگی می‌توان از سنباده یا سند بلاست استفاده کرد.

محتوای ظرف را با مقدار مناسب تینر روغنی به تدریج رقیق نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. میزان اختلاط تینر روغنی به ضد زنگ بستگی به درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد. ولی در شرایط معمول رنگ آمیزی این میزان بر حسب درصد وزنی‌، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتک 12%-10 % و با پیستوله20 %-15 % است.

اعمال پرایمر در دمای محیط بالای 10 درجه سانتیگراد، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از 80 درصد توصیه می‌شود. پس از اتمام کار دست‌ها، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بروی زمین را با حلال یا تینر روغنی شسته و خشک کنید. محتویات ظرف را در محیط خشک‌، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری کنید. بعد از مصرف‌، درب ظرف را محکم ببندید.

 

بهترین زمان مصرف در صورت رعایت شرایط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاریخ تولید می باشد. در هنگام اعمال رنگ ، از تهویه و ماسک مناسب استفاده کنید و در صورت امکان درب‌ها و پنجره ها را باز بگذارید. دستها را پس از استفاده بشوئید.

منبع:

https://jamilpaint.com/post-detail/49/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B6%D8%AF-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA

موافقین ۰ مخالفین ۰

رنگ پلاستیک چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از رایج‌ترین رنگ‌ها که از قدیم در بین مردم مرسوم بوده رنگ پلاستیک است که بسیار مهم و کاربردی بوده‌است.

برای خرید رنگ پلاستیک می توانید به وب سایت جمیل مراجعه فرمایید.

رنگ کردن دیوار با رنگ پلاستیک بسیار آسان است و خشک شدن رنگ پلاستیک روی دیوار زمانی نمی‌برد. یکی از معایب رنگ پلاستیک این است که قابل شستشو نمی‌باشد به همین دلیل این رنگ را بیشتر برای سقف استفاده می‌کنند.

مزایا رنگ پلاستیک

رنگ‌آمیزی با رنگ پلاستیک بسیار ساده و زود خشک می‌شود.

رنگ پلاستیک در آب حل می‌شود و نیازی به حلال‌های نفتی نیست.

رنگ پلاستیک نیازی به زیرسازی ندارد و این سرعت کار را بالا می‌برد.

رنگ پلاستیک مات است و این تمام عیب دیوار را می‌پوشاند.

معایب رنگ پلاستیک

روی وسایل آهنی مثل در، پنجره و .. اجرا نمی‌شود

به دلیل اینکه آب را به خوبی حل می‌کند این رنگ قابل شستشو نیست.

رنگ ساختمانی معمولا زود کثیف می‌شود به همین دلیل برای سقف بیشتر استفاده می‌شود.

حلال رنگ پلاستیک

 حدود 60 سال پیش برای نخستین بار، رنگ پلاستیک بر پایه وینیل استات در کشور تولید شد. اما اکنون رنگ پلاستیک بر پایه آب است به همین دلیل حلال رنگ پلاستیک آب است. 

بتونه، چسب و رنگدانه مواد تشکیل دهنده رنگ‌های پلاستیکی هستند. این رنگ بعد از خشک شدن قابل شست و شو است ولی قبل از استفاده در آب حل می‌شود. چسبی که در این محصول به کار می‌رود، می‌تواند از انواع متفاوتی باشد.

انواع رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک در دو دسته‌ی رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیم پلاستیک تولید می‌شود. رنگ تمام پلاستیک در برابر آب مقاوم است ولی در مقابل نم و رطوبت مقاومتی ندارد. رنگ نیمه پلاستیک مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد.

 

Image for post

 

رنگ تمام پلاستیک 

رنگ تمام پلاستیک قابل شست و شو است. دوام بالا و کیفیت خوبی دارد. رنگ تمام پلاستیک جمیل علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین خاطر زیاد خریداری می‌شود.

نسبت به رنگ نیم پلاستیک مقاومت بهتری دارد. پوشش‌دهی این محصول فوق العاده است. از رنگ تمام پلاستیک جمیل برای رنگ آمیزی دیوارها، سقف‌ها، دیوارهای گچی و غیره می‌توان استفاده کرد. رنگ تمام پلاستیک در بازار کم پیدا می‌شود برای خرید رنگ تمام پلاستیک از طریق سایت رنگ جمیل اقدام نمایید.

رنگ نیم پلاستیک 

رنگ نیم پلاستیک جمیل مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد. در این رنگ مواد مضر برای انسان و محیط زیست به کار نرفته است. رنگ نیم پلاستیک بوی کمی دارد.

رنگ نیم پلاستیک جمیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. زمان خشک شدن این رنگ تقریبا 2 ساعت است و بعد از اجرا دچار ترک خوردگی نمی‌شود. می‌توان برای رنگ آمیزی سقف داخل ساختمان یا سقفی که قبلا نقاشی شده و رنگ آمیزی دیوار‌ها استفاده کرد.

منبع:https://jamilpaint.com/post-detail/45/index.html

موافقین ۰ مخالفین ۰

تلویزیون های برتر سونی در سال 2020

شاید شما هم در این روزها به دنبال خرید تلویزیون سونی باشید.برای انتخاب بهترین تلویزیون سونی شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنم.

 

ما بیش از ده تلویزیون سونی را در دو سال اخیر مورد بررسی قرار داده ایم. تلویزیون‌های سونی، به صورت کلی بسیار کاردرست هستند. تلویزیون های سونی معمولا تصاویر با کیفیت فوق العاده‌ای داشته و جلوه ای درخشان دارند. کیفیت ساخت شان از حد متوسط بالاتر است. از نظر قیمت، شاید از رقابتی ترین تلویزیون ها نباشند، اما تلویزیون های با قیمت بالا و به خصوص متوسط اش، در بین بهترین ها قرار گرفته اند. این ارزیابی در سایت RTING انجام شده است.

 

بهترین تلویزیون های سونی

  • تلویزیون سونی X8000H
  • بهترین تلویزیون سونی LED

 

  • تلویزیون سونی X9000H 55 اینچ
  • تلویزیون سونی A9G OLED

اماکانات بهترین تلویزیون های سونی

 

تلویزیون سونی X9000H 55 اینچ

 

یکی از جدیدترین تلویزیون‌های که در سال 2020 ساخته شده است، تلویزیون سونی X9000H است. ویژگی و امکانات عالی تلویزیون سونی X9000H باعث شده است که یکی از بهترین تلویزیون‌های شرکت سونی باشد.

صفحه نمایشگر تلویزیون سونی X9000H 55 اینچ است و دارای کیفیت تصویر 4K می‌باشد. تلویزیون سونی X9000H مانند تلویزیون سونی X9500H به تکنولوژی‌هایی مانند HDR، فرمت Dolby vision ، Dolby Atmos ، Acoustic Multi_ Audio و X_ Motion Clarity مجهز است.

کنتراست تصویر فوق العاده و کیفیت صدای عالی تلویزیون سونی X9000H دارد. ؤ امکانات و فناوری‌های پیشرفته زیادی دارد و به این خاطر مورد توجه افراد قرار گرفته است. قاب دور نمایشگر بسیار ظریف است و نمای جذابی به تلویزیون سونی X9000H می‌دهد.

تلویزیون سونی X9000H مجهز به پنل VA با نسبت کنتراست عالی و ویژگی تاریکی موضعی باعث می‌شود رنگ تیره و سیاه در تاریکی بهتر دیده شوند. این ویژگی تلویزیون سونی X9000H برای اتاق‌های روشن مورد خوبی است.

در نور تصویر درخشنده و واضح دیده می‌شود. تلویزیون سونی X9000H لایه X_ Wide Angle را ندارد و نبود این لایه موجب محدودیت زاویه دید می‌شود.

ادامه مطلب

منبع:https://sony-co.com/showpost/37/--%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020

موافقین ۰ مخالفین ۰

خرید سیستم صوتی سونی با بهترین کیفیت

 سیستم صوتی سونی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌هایی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن فضای منزل را شبیه به سالن سینما و یا تئاتر کنند. با صرف هزینه‌ای کم‌تر از یک گوشی آیفون شما می‌توانید سیستم فوق حرفه‌ای را در منزل خود و برای حتی مهمانی و مجالس خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

برای خرید سیستم صوتی در تهران به فروشگاه سونی شهراد مراجعه کنید.

سیستم صوتی سونی، ترکیبی است از یک سری قطعات صوتی به علاوه اسپیکر که صدا را شبیه به آن چیزی که شما در سالن‌های حرفه‌ای می‌شنوید، تبدیل می‌کند. هم چنین کاربرانی که علاقه زیادی به تماشای فوتبال و یا ورزش مورد علاقه خود دارند با استفاده از سیستم صوتی سونی می‌توانند این فضا را در منزل خود و به شکل کاملا طبیعی تداعی کنند و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز مربوط به آن است.

تفاوت میان سیستم صوتی سونی در منزل نسبت به سیستم‌هایی که در سالن‌های سینما و ورزشی نصب شده در تکنولوژی آن است، به طوری که در سالن‌های سینما از این سیستم صوتی در تمامی جایگاه‌های اصلی سالن استفاده شده، این در حالی است که سیستم صوتی منزل به گونه‌ای طراحی شده که صدا به صورت چندگانه و با تکنولوژی فوق پیشرفته در منزل پخش می‌شود و این مساله باعث واقعی شدن صدای پخش شده از داخل این سیستم می‌شود.

هدف اصلی از نوشتن این مطلب، بررسی چند مدل از بهترین سیستم صوتی سونی است تا شما بتوانید با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

سیستم صوتی سونی مدل CMTSBT100

 

اگر فضای کوچکی در اختیار دارید و می‌خواهید بهترین سیستم صوتی را برای این فضا انتخاب کنید، پیشنهاد ما سیستم صوتی سونی مدل CMTSBT100 است. در واقع این سیستم از قدرت پخش 50 وات بهره می‌گیرد و یک پخش کننده سی دی سر خود بر روی آن نصب گردیده است. قابلیت‌های بی نظیری برای آن در نظر گرفته شده تا کاربران به بهترین شیوه ممکن بتوانند از آن بهره بگیرند. یکی از این قابلیت‌های مهم، امکان اتصال این سیستم به گوشی‌های هوشمند است تا به سادگی بتوان محتویات داخلی این گوشی‌های هوشمند را از طریق این سیستم صوتی پخش کرد. همچنین از دیگر قابلیت‌های مهم طراحی شده در این سیستم صوتی سونی می‌توان به بلوتوث، امکان پخش رادیو در مسیرهای AM/FM و پورت USB اشاره کرد.

از مهم‌ترین معایب مربوط که به این سیستم وارد است، قابلیت پخش 250 آهنگ است که بعد از به اتمام رسیدن موسیقی خود سیستم به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود، البته طراحان این کار را برای صرفه‌جویی در انرژی، انجام داده‌اند. در حالت کلی سیستم صوتی سونی مدل CMSBT100 یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین سیستم‌هایی است که تاکنون جهان به خود دیده و شما می‌توانید با توجه به شرایط منزل خود از آن استفاده کنید.

به یکی از قطعات بسیار محبوب در میان سیستم‌های صوتی می‌توان به باند سونی اشاره کرد. در این جا به یکی از بهترین باندهای سونی اشاره می‌کنیم.

باند سونی 6939

یکی از جذاب‌ترین قطعات مربوط به سیستم صوتی سونی، باند می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی مربوط به آن امکان راه اندازی ساده و راحت آن است بدون این که به آمپلی‌فایر نیاز باشد به انواع ضبط‌های فابریک و غیر‌فابریک متصل می‌شود و این کار را برای افرادی که می‌خواهند از این باند استفاده کنند بسیار راحت کرده است. دیگر قابلیت مهمی که در این باند در نظر گرفته‌اند طراحی ظاهری بی نظیر و منحصر بفرد آن است به صورتی که دارای تیوترهایی با کیفیت ساخت بسیار بالاست، همچنین از بیس عمیق و نرمی بهره می‌گیرد.

از این باند می‌توان در انواع پژو و پراید استفاده کرد، همچنین برای قسمت جلویی پراید و سمند نیز گاهی اوقات استفاده می‌شود که وضعیت ظاهری این خودروها را بسیار جذاب‌تر می‌کند.

باند سونی N6950

این باند به شکل بیضی است و بیشینه صدای خروجی آن 600 وات است. از امکانات مهم مربوط به این سیستم صوتی سونی می‌توان به اسپیکر 5 جهته آن اشاره کرد که فرکانس صدا را به صورت موزون و مشخص به تمامی جهات پخش می‌کند. نصب ساده این باند یکی دیگر از ویژگی‌های بارز مربوط به آن است. همچنین در نظر‌سنجی که در سایت معتبر دی‌جی‌کالا از خرید این محصول گذاشته شده بود، مشتریان ارزش خرید در برابر قیمت این دستگاه را فوق‌العاده در نظر گرفته‌اند و همین مساله موجب محبوبیت بالای آن شده است.

با توجه به اینکه این باند به صورت بیضی شکل است برای استفاده از طاقچه‌ی پشتی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به ساختار 5 جهته اسپیکر آن به سادگی می‌توان صدا را در تمامی جهات خودرو حس کرد و از شنیدن موسیقی لذت برد.

در این مطلب ابتدا به بررسی یکی از بهترین سیستم صوتی سونی به نام CMTSBT100 اشاره کردیم، و ویژگی‌های بارز آن را مورد اشاره قرار دادیم. هم چنین به یکی از مهم‌ترین قطعات مربوط به این سیستم صوتی، یعنی باند سونی اشاره کردیم و بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی خرید این سیستم‌های صوتی با ما تماس بگیرید

منبع:

https://sony-co.com/showpost/8/-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C

موافقین ۰ مخالفین ۰

آشنایی با شغل سمساری!

تحصیلات مورد نیاز برای راه اندازی شغل سمساری

شغل سمساری از جمله مشاغلی است که فعالان آن با هر میزان تحصیلاتی قادر به ورود به آن هستند.

سمساری دپوچی یک سمساری در شمال تهران است که برای خرید اجناس دست دوم شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشد.

در یک کلام می تونم این رو بهتون بگم که برای تبدیل شدن به یه سمساری پولساز و سودآور موارد مهم تری از تحصیلات وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید نداشتن تحصیلات زیادی هم به چشم نخواهد آمد.

البته همنطور که همیشه گفتم تحصیلات توی هر زمینه ای برای ورود به بازار کسب و کار تاثیر گذار خواهد بود چون باعث ایجاد نگرش متفاوت به مسائل خواهد شد و در نهایت باعث اتخاذ تصمیمات بهتر برای شماست.

 

مشاغل مرتبط با شغل سمساری

به مشاغلی که در راستای تهیه , تولید و خدمات یک شغل به آن مرتبط میشوند مشاغل مرتبط آن گفته می شود که عملا نقش مهمی هم در موفقیت کسب و کار خواهند داشت , این مشاغل در حوزه شیرینی و شکلات از قرار زیر است:

انواع سمساری:

سمساری فیزیکی (مغازه‌داری)

سمساری اینترنتی

سمساری اینستاگرامی

مغازه سمساری :

مرسوم‌ترین نوع سمساری در کشور مغازه‌های سمساری هست که معمولاً در بازارها و اماکن پرتردد شهرها راه‌اندازی می‌شوند

سمساری اینترنتی:

کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی است که اتفاقاً خیلی پردرآمد و رو به رشد است. خریدوفروش وسایل کهنه یا دست‌دوم در بازار واقعی و بیرونی همیشه مشتریان خاص خود را داشته و با توسعه اینترنت در ایران هم در حال رشد می‌باشد و افراد زیادی هستند که از این راه درآمد کلانی دارند.

شغلی جالب، کم دردسر و همه از همه مهم‌تر پردرآمد اینترنتی می‌باشد.

شغل سمساری آنلاین در حوزه وسیع‌تری از سمساری مغازه قرار دارد و این وسعت جغرافیایی، می‌تواند کسب درآمد از آن را متنوع‌تر کند ضمن اینکه بازار قوی برای کار ایجاد می‌کند

سمساری اینستاگرامی :

اینستاگرام فضایی است که حدود 40 میلیون ایرانی در آن حضور دارند. روزانه چندین میلیون ایرانی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. اگر کمی در اینستاگرام بگردید قطعا چندین پیج فروشگاهی می‌بینید.

تعداد پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام آن‌قدر زیاد شده است که تقریبا هر محصولی را می‌توان از این شبکه اجتماعی خریداری کرد.

تفاوت شغل آنتیک‌فروشی و سمساری چیست؟

آنتیک‌فروشان (یا عتیقه‌فروشان) غالباً افراد تحصیل‌کرده و باتجربه هستند که اطلاعات نسبتاً کاملی از تاریخ باستان و میراث فرهنگی کشور دارند و با ارائه اطلاعات تاریخی درفروش لوازم آنتیک به افزایش سطح دانش مشتریان و متقاضیان کالاهای قدیمی کمک می‌کنند،

ولی سمساری‌ها غالباً تنها لوازم دست‌دومی را که از یک فرد خریداری کرده، به فرد دیگری باقیمت‌های بالاتری می‌فروشند و درواقع فقط نقش واسطه را بازی کرده و فعالیتشان، شغل محسوب نمی‌شود.

بورس سمساری‌ها در تهران

هر شغلی محل مشخصی برای فعالیت خود دارد. سمساری‌ها هم از این قاعده مستثنا نیستند.

تقریباً سه منطقه معروف بر فعالان این صنف راداریم. نعمت‌آباد که قبلاً سید اسماعیل بود، میدان امام حسین (ع)، خیابان نظام‌آباد جنوبی و سومی هم خیابان آبان است. اینها بورس سمساری‌هاست که اجناس در آنجا طبقه‌بندی‌شده فروخته می‌شود.

در خیابان آبان وسایل ریز فروخته می‌شود. در امام حسین (ع) بیشتر مبل خریدوفروش می‌شود.

محل‌های اصلی صنف سمساران میدان سیداسماعیل بود و کوچه‌های منتهی به این میدان که این محل‌ها در حال حاضر جزو بازار تهران شده که معمولاً ظروف کریستال و فرش در آن مناطق به فروش می‌رسند این دسته از واحدهای صنفی ناگزیر به خروج از این صنف هستند

واحدهای صنفی جدید سمساری حتی در پاساژها تأسیس‌شده است در حال حاضر ۴۰ درصد از پاساژ الرضا عضو اتحادیه سمساران هستند و به‌کار سمساری مبادرت می‌کنند و فرش‌های دستی و ماشینی دست‌دوم می‌فروشند.

گروهی هم هستند که در نعمت‌آباد فعالیت می‌کردند و همگی آنها اتحادیه گریز بودند که با تلاش اداره اماکن آنها هم در حال عضو شدن در اتحادیه هستند.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/

موافقین ۰ مخالفین ۰