ضد زنگ و آستری طوسی آماده سازی سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی، براده و همچنین چربی، گرد و خاک و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر کنید. پوسته‌های رنگ های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده و سطحی صاف بدست آید. بنا بر ضرورت‌، جهت از بین بردن رنگ‌های قبلی و زنگ زدگی می توان از سنباده یا سند بلاست استفاده کرد.

برای خرید ضد زنگ می توانید به وب سایت جمیل مراجعه فرمایید.

روش مصرف: محتوای ظرف را با مقدار مناسب تینر روغنی به تدریج رقیق نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. میزان اختلاط تینر روغنی به رنگ بستگی به درجه حرارت محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد. ولی در شرایط معمول رنگ آمیزی این میزان بر حسب درصد وزنی ، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتک 12%-10 % و با پیستوله20 %-15 % است.

2. اعمال پرایمر در دمای محیط بالای 10 درجه سانتیگراد، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از 80 درصد توصیه می شود. پس از اتمام کار دستها، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بروی زمین را با تینر روغنی شسته و خشک نمائید. ایمنی و انبارداری : محتویات ظرف را در محیط خشک ، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری نمائید. بعد از مصرف ، درب ظرف را محکم ببندید . بهترین زمان مصرف در صورت رعایت شرایط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاریخ تولید می باشد. در هنگام اعمال رنگ، از تهویه و ماسک مناسب استفاده نموده و در صورت امکان دربها و پنجره ها را باز بگذارید. دستها را پس از استفاده بشوئید.

آمادگی سطح: سطح مورد نظر را از هر گونه زنگ زدگی، براده و همچنین چربی، گرد و خاک و آلودگی پاک کرده و تا خشک شدن کامل آن صبر کنید. پوسته‌های رنگ‌های قدیمی بایستی از سطح زدوده شده تمیز و سطحی صاف بدست آید. بنا بر ضرورت، جهت از بین بردن رنگ های قبلی و زنگ زدگی می‌توان از سنباده یا سند بلاست استفاده کرد.

محتوای ظرف را با مقدار مناسب تینر روغنی به تدریج رقیق نموده و بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. میزان اختلاط تینر روغنی به ضد زنگ بستگی به درجه حرارت محیط، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی دارد. ولی در شرایط معمول رنگ آمیزی این میزان بر حسب درصد وزنی‌، با قلم مو15 %-12 % ، با غلتک 12%-10 % و با پیستوله20 %-15 % است.

اعمال پرایمر در دمای محیط بالای 10 درجه سانتیگراد، دمای سطح 3 درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از 80 درصد توصیه می‌شود. پس از اتمام کار دست‌ها، ابزار آلات رنگ آمیزی یا مواد ریخته شده بروی زمین را با حلال یا تینر روغنی شسته و خشک کنید. محتویات ظرف را در محیط خشک‌، خنک و دور از نور مستقیم خورشید و با تهویه مناسب نگهداری کنید. بعد از مصرف‌، درب ظرف را محکم ببندید.

 

بهترین زمان مصرف در صورت رعایت شرایط انبارداری مناسب تا 24 ماه پس از تاریخ تولید می باشد. در هنگام اعمال رنگ ، از تهویه و ماسک مناسب استفاده کنید و در صورت امکان درب‌ها و پنجره ها را باز بگذارید. دستها را پس از استفاده بشوئید.

منبع:

https://jamilpaint.com/post-detail/49/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B6%D8%AF-%D8%B2%D9%86%DA%AF-%7C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%7C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA