کسب و کار

بررسی کسب و کارهای مختلف

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

فلز برنج چیست و چه مزایایی دارد؟

فلز برنج چیست؟

 برنج آلیاژی است که از ترکیب مس، روی، آلومینیوم، سرب و آرسنیک تشکیل شده است که با تغییر میزان مس و روی میتوان برنج را نرم‌تر و یا سخت‌تر کرد.

وب سایت دپوچی خریدار ظروف برنجی در تهران می باشد.

یکی از ویژگی­‌های فلز برنج این است که می‌توان با افزودن سایر فلزات ماهیت آن را تغییر داد. به عنوان مثال، با افرودن منگنز این فلر را از رنگ طلایی گرم به قهوه­ای تغییر دهید. همچنین با اضافه کردن نیکل می­‌توانید دارای آلیاژ برنجی نقره­ای رنگی باشید و یا با افزودن سرب، فلز نرم‌­تری را از برنج بسازید.

بدین نحو شما با اضافه کردن فلزات گوناگون می‌­توانید آلیاژ برنج را با توجه به کاربردی که نیاز دارید؛ تغییر دهید. به طور کلی می توان از این ویژگی به عنوان یکی از دلایل محبوبیت فلز برنج نام برد.

 انواع فلز برنج

 فلز برنج انواع گوناگونی دارد که باید با توجه به نیازتان، کاربردی­‌ترین نوع آن را انتخاب نمایید تا نتیجه بخشی بهتری داشته باشد. انواع آلیاژ برنج عبارت‌اند از:

  • برنج قرمز
  • برنج زرد
  • برنج 330
  • برنج 360
  • برنج 464
     

خریدار ضایعات برنجی

 

برنج قرمز

برنج قرمز جزء قوی­ترین نوع برنج به شمار می­رود که رنگ روشنتری نیز نسبت به سایر انوع آلیاژ برنج دارد. می­توان این نوع فلز را پرکاربرد­ترین نوع برنج در خرید ضایعات به شمار آورد.

برنج زرد (برنج کارتریج)

برنح زرد و یا کارتریج که به صورت ورقه خرید و فروش می­شود برای پوشش لوله‌­ها کاربرد زیادی دارد.

برنج 330

برنح 330 نیز مانند برنج زرد برای استفاده در لوله­‌ها و تیزک­‌ها مناسب است.

برنج 360

این نوع برنج به دلیل سرب زیادی که دارد برش و استفاده از آن اسان است. از همین رو برای پوشش لوله‌­ها میتواند گزینه مناسبی باشد. برنج 360 نیز جزء آلیاژهایی است که برای خرید ضایعات فلزی گزینه مناسبی است.

برنح 464 (برنج دریایی)

این نوع از فلز برنج به دلیل مقاومت بالایی که دارد برای استفاده در دریاها بسیار مناسب است. از همین رو به عنوان فلز دریایی نیز شناخته می­‌شود.

دلیل اهمیت خرید ظروف برنجی

 برنج جزء آلیاژهای مهم و ارزشمند در بین فلزات به شمار می‌­رود. به دلیل این که استخراج این فلز پرهزینه و دشوار است؛ جزء آلیاژهای گران بها محسوب می‌­شود. به همین دلیل با خرید ظروف برنجی می­‌توان کمک شایانی در چرخه تولید این فلز ارزشمند کرد.

در همین راستا شرکت­‌های فعال در این حوزه با خرید این دو فلز کمک مهمی برای صرفه جویی در انرژی و اقتصاد کشور کرده‌­اند.

یکی دیگر از ویژگی­‌های منحصر به فرد فلز برنج جداسازی راحت برنج از فلزات تشکیل دهنده آن است. به همین دلیل با خرید ظروف برنج می‌­توان 90 درصد آن را بازیافت کرده و مجددا وارد عرصه تولید فلزات کشور کرد.

از دیگر مزایای خرید ظروف برنجی تاثیرگذاری آن بر روی قیمت فلز برنج است.

برای قیمت گذاری این فلز عوامل گوناگونی تاثیر دارد. مانند:

  • قیمت نفت
  • میزان دسترسی به منابع طبیعی
  • میزان تقاضا از سوی مشتریان
  • صادرات و واردات فلز برنج

اما خرید ظروف برنجی در تهران می­‌تواند در اعتدال­‌سازی و قیمت­‌گذاری آن نیز تاثیر زیادی داشته باشد. به طور خلاصه هرچه میزان خرید و بازیافت ظروف برنجی بیشتر باشد؛ قیمت این فلز کمتر شده و وسایلی که با استفاده از برنج ساخته شده است نیز کاهش می­‌یاید.

منبع:https://depochi.com/post-detail/60e550bc860a6d3bb3185d82/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B8%D8%B1%D9%88%D9%81-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%7C-*%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF*

موافقین ۰ مخالفین ۰

معرفی یک سمساری و خریدار ضایعات آنلاین!

دپوچی مجموعه استارتآپی متشکل از تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه تهران است که فعالیت خود را از آبان ماه سال 1399 آغاز کرده است. ما پس از مطالعه و بررسی های جامع تصمیم به راه اندازی دپوچی گرفتیم. ما در پی آن هستیم با بهره گیری خلاقانه از فناوری اطلاعات و ارتباطات، سامانه ای کاربردی، جذاب و چابک به منظور تسهیل جمع آوری لوازم خانگی مستعمل و ضایعات فلزی فراهم نموده و ارامش خیال و رفاه بیشتری را برای شهروندان به ارمغان آوریم. هم چنین میزان تولید محصولات فلزی از محل بازیافت را افزایش داده و از این طریق به افزایش بهره وری منابع کشور و حفظ محیط زیست یاری رسانیم

دسترسی آسان

با استفاده از وب سایت دپوچی، کارشناسان دپوچی با خودروی جمع‌آوری دپوچی در تمامی ایام هفته و در زمان دلخواهتان به خانه یا محل کار شما مراجعه کرده و ضایعات فلزی شما را خریداری می نمایند.

قابل اطمینان، امنیت بالا و پاسخگویی

دپوچی کارشناسان خرید را بعد از گزینش و گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز به کار می گیرد. بنابراین تخصص و قابلیت اطمینان انها مورد تایید است و هم چنین مسائل و مشکلات احتمالی قابل پیگیری است و بخش پشتیبانی پاسخگوی شما شهروند گرامی می باشد.

ضوابط و قواعد شفاف

دپوچی اصول تعامل و ارتباط با شهروندان را به صورت شفاف تدوین کرده و کارشناسان موظف به رعایت این اصول به صورت کامل می باشند و شما می توانید ان را از کارشناسان ما مطالبه نمائید.

قیمت گذاری عادلانه

کارشناسان خرید دپوچی بر اساس قواعد مشخص شده اقدام به قیمت گذاری ضایعات فلزی خانگی شما می کنند و آن را به قیمت عادلانه از شما خریداری می نمائیم.

دوستدار محیط‌ زیست

با جمع آوری ضایعات فلزی در خانه و محل کار، ما و شما به همراهی یکدیگر قدمی در جهت کمک به حفظ محیط‌ زیست برداشته و به ارتقا سطح سلامت شهر خویش یاری می رسانیم.

تکریم شهروندان

کارشناسان مجرب و آموزش دیده دپوچی با حفظ قواعد و مقررات مصوب، با احترام کامل و با پوشش و رفتار مناسب به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و به شما ارائه خدمات مینمایند بنابراین حق اعتراض، شکایت و پیگیری برای شما فراهم است. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تکریم و ارزشمندی شهروندان گرامی را ارتقا بخشیم.

منبع:https://depochi.com/advantages

موافقین ۰ مخالفین ۰

گفتگوی آنلاین(چت آنلاین) چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

گفتگوی آنلاین چیست؟

یکی از قدرتمندترین ابزار برای برقراری ارتباط با مشتریان است که می‌تواند روی وبسایت شما قرار گیرد و به بازدیدگنندگانی که از بدو ورود به سایت دچار مشکل و سردرگمی شده‌اند کمک کند. این ابزارک می‌تواند بازدیدکنندگان زیادی را به مشتریان دائمی یک وب سایت تبدیل کند و علاوه بر این، رضایتمندی مشتریان را به همراه ‌آورد.

تحقیقات نشان داده چت آنلاین ۷۳٪ رضایت بالاتری نسبت به ایمیل و تلفن داشته است.

در دنیای دیجیتال مشتریان بدون تحقیقات، خرید نهایی خودشان را انجام نمیدهند و این نکته نشان می‌دهد که برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری، شما بایستی از روش‌های موثر فروش و بازاریابی برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید.

ابزار چت آنلاین و افزایش فروش
ابزار چت آنلاین و افزایش فروش

در حالی که چت آنلاین از محبوبیت بالایی برخوردار است اما آن طورها هم آسان نیست! شروع کمک رسانی به مشتریان با کیفیت مطلوب بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما بسیار بیشتر از یک چت ساده طول می‌کشد. شما بایستی درک کامل و جامعی از چت زنده برای بهبود بهره‌وری کلی کسب‌وکار داشته باشید.

گفتگوی آنلاین خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

_ امنیت در انتقال و نگهداری داده‌ها

_ طراحی UI و UX زیبا و سریع و کارآمد

_ کمک به جذب و نگهداری مشتریان

_ دسترس پذیری و Uptime حداکثری

با توجه به طولانی بودن این مقاله بخشی از آن را در اینجا برایتان قرار داده‌ام. لطفا برای مطالعه کامل مقاله به وبلاگ وب سایت اینجانب مراجعه فرمایید.https://www.enjaneb.com

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

مزیت شرکت در دانشگاههای غیر حضوری چیست؟

در این مقاله قصد دارم در مورد شرکت در دانشگاه‌های غیر حضوری اطلاعاتی را به شما بدهم و همچنین موسسه صنعتگران که شرایط فوق لیسانس غیر حضوری را فراهم کرده است را به شما معرفی کنم.

مزایای دوره های مجازی ( آنلاین )

  • مختصر و مفید

امروزه اکثر مدرسان رشته های مختلف برای آموزش مطالب از کلاس های آنلاین استفاده می کنند . مختصر سازی مطلب در ارائه آن بسیار مهم است به همین خاطر مطالبی که در آموزش های مجازی ارائه می شود مختصر است تا مطالب غیر مهم جانشین مطالب ضروری نشوند . برای کسانی که از استفاده ی شبکه های اجتماعی لذت می برند آموزش های آنلاین بهترین گزینه است.

  • در دسترس و بروز

آموزش های مجازی با در دست داشتن رسانه ها می توانند به آسانی نیازهای مخاطبان را برطرف کنند . . به همین خاطر شما با داشتن یک گوشی هوشمند به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز به یادگیری ادامه دهید.

  • (محدودیت زمان و مکان وحود ندارد )

شما می توانید با استفاده از آموزش های مجازی در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی نامحدود داشته باشید . دوره های آنلاین 60 درصد کمتر از تدریس های سنتی وقت می گیرد و مفیدتر است.

  • هزینه کم و باصرفه

دوره های آموزش مجازی (آنلاین) هزینه ای نزدیک به یک پنجم هزینه های کلاس های حضوری دارند به همین خاطر این دوره های راهی برای صرفه جویی و سرمایه گذاری مناسب می باشند.

  • مناسب برای افراد شاغل و پرمشغله

کلاس های آموزشی آنلاین نیاز به انگیزه ی بالا برای پیشرفت در دوره های مجازی دارد . این نوع آموزش ها برای افراد شاغل بسیار ایده آل و منحصر به فرد است زیرا این کلاس ها ضبط می شوند بنابراین افراد می توانند در هر زمان که بخواهند آنها را دانلود کرده و مشاهده کنند .

  • روال آموزشی اصولی

هر دوره فرآیند آموزشی و روال یادگیری دارد. برخی درس‏ها ممکن است پیش نیاز دیگری باشند و یا برای یادگیری بهتر و اصولی لازم باشد فراگیر در طول دوره آزمون بدهد و ارزیابی شود.

  • بازی کاری و ترغیب فراگیران

در بعضی از پلتفرم های آموزشی مانند سیستم آموزش الکترونیکی هم آموز فراگیر می‌تواند قبل از ثبت نام در دوره آن را رسماً شروع کند و امتیاز بگیرد و اگر تمایل داشت یادگیری را ادامه بدهد، و پیشرفت و نمره خود را با جزئیات ببیند. همچنین سیستم هم آموز با تحلیل روند فراگیر او را راهنمایی می‌کند.

معایب :

امکان پرسش و پاسخ و تعامل حضوری بین استاد و دانشجو وجود ندارد و در آموزش های آنلاین دانشجو تمرکز دقیق بر روی درس ندارد و مخاطبان باید فقط به اینگونه آموزش های غیرحضوری علاقه داشته باشند و بتوانند طبق آن عمل کنند . کنترل کمتر معلمان روی دانش‌آموزان و از بین رفتن ارﺗﺒﺎط ﭼﻬﺮه ﺑﻪ ﭼﻬﺮه و ﻏﻴﺮ ﻛﻼﻣﻲ . ناآشنایی برخی از معلمان و اساتید با سیستم آموزش آنلاین . برای کسانی که در کلاس های حضوری با تعامل با همکلاسی ها لذت بیشتری می برند آموزش های حضوری مناسب است.

تفاوت بین دوره های حضوری و آنلاین :

  1. در دوره های حضوری برگزاری کلاس ها با هماهنگی قبلی انجام می شود اما در مجازی برگزاری کلاس بدون هماهنگی و فردی انجام می شود .
  2. بصورت حضوری مکان های برگزاری عمومی و مشخص هستند اما بصورت آنلاین مخاطبان نیازی به مکان مشخصی ندارند .
  3. در آموزش های حضوری مدرسان نیاز به تجهیزات فیزیکی دارند اما در آموزش های آنلاین اغلب اینطور نیست
  4. دوره های حضوری محدودیت زمان و مکان دارد اما دوره های مجازی اینطور نیستند .

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت صنعتگران از خدمات آموزشی آنها مطلع شده و استفاده کنید.

منبع:https://www.hamamooz.com/blog/

موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین خریدار ضایعات شبانه روزی در تهران

خریدار ضایعات شبانه روزی در تهران جلو درب منزل تمام آن چیزی است که به تمامی خیال شما را راحت می‌کند. این را همیشه به یاد داشته باشید که ضایعات فلزات و وسایل آهنی وغیره هیچگاه زباله تلقی نخواهند شد. برای همین، کارشناسان دپوچی به دنبال خرید ضایعات فلزات در تهران هستند. مزیت‌های این پروژه، سطوح زیادی را در برمی‌گیرد. شما به عنوان فروشنده ضایعات، سود خواهید کرد. ما به عنوان کارفرمای خریدار ضایعات شبانه روزی در جلوی در منزل به رسالت خود در جهت حفظ محیط زیست عمل خواهیم کرد. از طرفی ضایعات جمع آوری شده برای تفکیک و استفاده مجدد به بخش‌های مختلف دپو خواهد شد. پس دیگر نگران زباله‌های آهنی و مبلمان‌هایی که می خواهید دور بریزید نباشید. کارشناسان دپوچی تمام آن‌ها را از شما خریدار هستیم. 

یکی از دغدغه‌های مردم این است که شرکت دپوچی در روزهای تعطیل خدماتی ارائه ندهد اما تیم حرفه‌ای و قابل اعتماد دپوچی در روزهای تعطیل حاضر به ارائه خدمات به مردم عزیز تهران است.

کافیست با شماره‌های دپوچی 66479108 - 28423641 تماس بگیرید و یا ارسال عدد 1 به سامانه 10005095 درخواست خود را ثبت نمایید.

سپس کارشناسان دپوچی با شما تماس می­‌گیرند.

بعد از دریافت آدرس محل سکونت­تان، با ماشین­‌های مخصوصی که آرم دپوچی بر روی آنها حک شده است به آدرس مورد نظر

می­‌آیند.

سپس وسایل مورد نظر را بررسی کرده و قیمتی مناسب بر روی آنها می­‌گذارند.

بعد از رضایت شما از قیمت پیشنهادی، به صورت نقدی وسایل دست دومتان را خریداری می­‌کنند.

منبع:دپوچی

موافقین ۰ مخالفین ۰

افزایش فروش با چت آنلاین (گفتگوی آنلاین)در سال ۱۴۰۰

مقدمه

دوستان عزیز سلام امروز مقاله‌ای در مورد خدمات چت آنلاین برای عموم وب سایت‌ها آماده کرده‌ام که در ده عنوان بیان می‌کنم. با خواندن این مقاله خواهید فهمید که داشتن سامانه چت آنلاین تا چه اندازه حیاتی و مفید است. در آینده با بررسی کسب‌وکارتان به این نکته خواهید رسید که نداشتن چت آنلاین مساوی است با از دست دادن ۷۰ تا ۹۰ درصد از مشتریان. لطفا من رو تا پایان همراهی کنید.

 

 

داستان خریدار:

روزی برای گرفتن خدمات به واحد فنی وب سایتی تماس گرفتم. دقایق زیادی رو در صف انتظار ماندم. در آن لحظه بود که تصمیم گرفتم بدون قطع تماس در مورد خدمات چت آنلاین چند خطی بنویسم تا مدیران وب سایت‌ها به این امکان حیاتی توجه ویژه‌ای نمایند. پس شروع کردم به نوشتن و به شما قول می‌دهم با مطالعه این نوشته، نظرتان نسبت به چت آنلاین تغییر خواهد کرد. اگر تا به امروز از این خدمات استفاده نمی‌کردید با رعایت این نکات کاربران و فروش خود را افزایش دهید.

کدامیک؟ مشاوره تلفنی زمان بر یا چت آنلاین سریع؟

فرض کنید مدیر یا مسئول فنی یک وب سایت هستید:

 

روزانه چند تماس به شما می‌شود؟

برای این حجم از تماس چه تعداد نیرو استخدام کرده‌اید؟

برای خرید تجهیزات مورد نیاز از جمله دستگاه‌های ارتباطی سانترال چه میزان هزینه کرده‌اید؟

آیا سیستم پاسخگویی متمرکز دارید یا از خدمات وویپ(voip) استفاده می‌کنید؟

اگر جواب سوال‌های بالا را نمی‌دانید من به شما می‌گویم که هزینه‌هایتان ممکن است ده‌ها برابر بیشتر از زمانی شود که از سامانه چت آنلاین استفاده می‌کنید.

 

بررسی چت آنلاین در صفحات وب

افراد با مراجعه به صفحات وب چند نوع درخواست دارند:

 

دسته اول: خرید محصول یا خدمات

دسته دوم: پیگیری درخواست

دسته سوم: نیاز به مشاوره قبل از خرید

دسته اول را در نظر بگیرید، اپراتور از روش گفتگوی آنلاین می‌تواند جزئیات دقیق‌تری را به کاربر اعلام کند و در نهایت چنانچه متقاعد شد او را به سمت تماس تلفنی سوق دهد.

 

دسته دیگر قصد پیگیری درخواست قبلی خود دارند. این‌گونه افراد با چند پیام ساده کارشان انجام می‌شود و نیاز به تماس تلفنی ندارند.

 

و دسته آخر افرادی هستند، نا آشنا به خدمات و محصولات ما که از راه چت آنلاین آنان را تبدیل به مشتری می‌کنیم.

 

ضروری بودن چت آنلاین

مهم‌ترین عاملی که باعث فراهم نمودن گفتگوی آنلاین می‌شود، دسترسی تمام وقت در کل ساعات شبانه روز است. در ابزارک گفتگوی آنلاین می‌توان به امکاناتی دست یافت، که ما را در جهت جذب موثرتر مشتری و افزایش فروش یاری می‌کند.

 

این امکانات شامل:

 

دریافت اطلاعات کاربران قبل از گفتگو

هدایت کاربران به شبکه‌های اجتماعی

دریافت امتیاز گفتگو از کاربر

نمایش ویدئو

و...

 

به نظر شما چگونه فروش را افزایش دهیم در حالی که حس اعتمادی در مشتری خلق نکرده‌ایم؟

یک راه‌، همیشه در دسترس بودن کارشناسان سایت یا ربات‌های پاسخگوست که با چت آنلاین، این امکان را فراهم می‌کنیم.

 

سکوتی زیبا در کنار پشتیبانی مشتریانسکوتی زیبا در کنار پشتیبانی مشتریان

 

برتری‌های چت آنلاین:

کاهش زمان پاسخگویی

افزایش تمرکز بر گفتگو

هدایت موثر کاربران به صفحات دلخواه

بررسی و آنالیز گفتگوها

عدم وابستگی به تجهیزات خاص

امکان دورکاری کارشناسان

تبدیل بازدیدکننده به مشتری وفادار

کاهش چشمگیر هزینه‌های ارتباطی

افزایش فروش محصول و خدمات

چاره‌جویی سریع مشتری

تمایز بیشتر با رقبا

افزایش حاشیه سود بیشتر

عدم محدودیت ارتباطی با سایر کشورها

 

 

کاهش زمان پاسخگویی

امکان ذخیره پاسخ‌های آماده در سیستم و ارسال آن به کاربر آنلاین امکان پذیر است.

 

افزایش تمرکز بر گفتگو

به جهت نحوه پاسخگویی به صورت متنی، عدم نیاز به تماس صوتی و افزایش تمرکز بر گفتگوهای پیشین این سبک از پشتیبانی بهتر و موثرتر از سایر روش‌هاست.

 

البته توجه نمایید که تماس صوتی از قدرت فراوانی در پشتیبانی تلفنی برخوردار است، ولی موضوع تمرکز بر مکالمه طرفین است که چت آنلاین موثرتر از سایر روش‌هاست.

 

منبع:https://vrgl.ir/bhpds

موافقین ۰ مخالفین ۰

راهنمای خرید تلویزیون سونی!

در این مقاله قصد دارم نکاتی در مورد خرید تلویزیون سونی و همچنین معرفی نمایندگی سونی شهراد بپردازم.


در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به چند نکته توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

رزولوشن تصویر یکی از آن مواردی است که حتما در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به آن توجه کنید. این موضوع و خصوصیت، دقت نمایش تصویر را نمایش می‌دهد و در اصل هر چقدر تلویزیون سونی از رزولوشن بیشتری برخوردار باشد در واقعیت می‌گوییم که دارای دقت تصویر بیشتری است. در حال حاضر دو مدل تلویزیون سونی در بازار موجود است که به آن‌ها UHD و FHD می‌گوییم. تلویزیون‌های UHD دارای قدرت رزولوشن 4 برابر FHD هستند و اساسا به آن‌ها 4K هم می‌گوییم. این نکته را در آخر باید یادآوری کنیم که به زودی تلویزیون‌های 8K هم به بازار می‌آیند که قدرت به مراتب بیشتری از نظر کیفیت تصویر نسبت به سایر مدل‌ها دارند.

 

از کجا سونی بخریم؟ | از کجا بخریم سونی

 

اما تلویزیون‌هایی که دارای قدرت رزولوشن بیشتری هستند به مراتب هزینه بیش‌تری برای خرید آن، می‌بایست پرداخت کنید. در این‌جا می‌خواهیم به شما مشاوره بدهیم که اگر از انتخاب تلویزیون تنها به فکر دیدن فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود هستید نیازی به خرید تلویزیون سونی آن هم از مدل 4K ندارید، اما اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از دیدن فیلم سینمایی مورد علاقه خود ببرید و یا این که به تماشای فوتبال و تیم مورد علاقه خود بپردازید مسلما خرید تلویزیون سونی آن هم از مدل 4K شما را به این خواسته خواهد رساند.
 

در این فروشگاه سونی مهم‌ترین راهکارها در هنگام خرید تلویزیون سونی به شما داده می‌شود. اگر فاصله نشستن شما تا تلویزیون کم‌تر از 2 متر است تلویزیون‌های بیشتر از 48 اینچ را خریداری نکنید، اما اگر فاصله شما از 3 متر بیشتر است مسلما می‌توانید به فکر خرید تلویزیون بزرگ‌تر از 48 اینچ باشید.

 

از کجا سونی بخریم؟ (از کجا بخریم سونی)

 

روش‌های انتخاب مراکز خرید تلویزیون سونی


اگر در شهر کوچکی هستید و یا این که شهر شما دارای فروشگاهی معتبر در زمینه خرید و فروش تلویزیون سونی نیست و قصد خرید تلویزیون سونی را دارید دو راه دارید، اول این که به شهر بزرگی بروید و در یکی از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید و یا این که با گشتی در اینترنت، فروشگاه‌های معتبری را در این زمینه پیدا کنید و با آن‌ها در این زمینه ارتباط بگیرید. این که کدام یک از این روش‌ها را انتخاب کنید خود نیاز به بحث و مشاوره دارد، اما مسلما مهم‌ترین پارامتر برای شما قیمت تلویزیون سونی است که به نسبت سایر برندها از هزینه بسیار بیش‌تری برخوردار است.

 

فروشگاه‌های اینترنتی به نسبت سایر فروشگاه‌ها هزینه کم‌تری را بر روی تلویزیون سونی می‌گذارند، اما نکته‌ای که این جا از اهمیت زیادی برخوردار است در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی امکان فروش تلویزیون اقساطی وجود ندارد البته در همین سایتی که در حال خواندن این مطلب هستید امکان خرید اقساطی برای شما فراهم شده است. هر چند در برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر امکان فروش اقساطی تلویزیون هم میسر شده است.

 

گزینه فروشگاه اینترنتی و پیدا کردن شرکت معتبر در این زمینه که نمایندگی رسمی شرکت سونی را دارد و تنها محصولات این شرکت را به فروش می‌رساند، بهترین راه‌حل برای اشخاصی است که دوست ندارند برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود زیاد جست و جو کنند. مسلما در این فروشگاه‌های اینترنتی مشخصات کامل محصول به همراه قابلیت‌های آن بیان شده و این قضیه می‌تواند شما را در انتخاب محصول مورد نظر راهنمایی کند.

منبع:نمایندگی سونی شهراد

موافقین ۰ مخالفین ۰

همه آنچه باید از خرید سیستم صوتی سونی در تهران بدانید!

خرید سیستم صوتی

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید سیستم صوتی در تهران هستند. دلیل آن نیز افزایش کیفیت صدا در این نوع از دستگاه­ها است. از سیستم های صوتی می توان در مکان­های گوناگون استفاده کرد. اما بیشترین کاربرد آنها در خانه و ماشین است.

همانطور که می­دانید برای داشتن خریدی موفق، باید ابتدا با ویژگی­های تاثیرگذار و مهم برای خرید محصول مورد نظرتان آشنایی پیدا نمایید. خرید سیستم صوتی نیز از این قاعده مستثنا نیست. از همین رو در ادامه، ویژگی­هایی که باید در خرید سیستم صوتی مناسب رعایت کنید را معرفی می­نماییم.

ویژگی های سیستم صوتی

برای انتخاب سیستم صوتی باید به 2 آیتم مهمی که در ادامه به آن اشاره می­کنیم؛ دقت نمایید تا بتوانید سیستمی مناسب با نیازتان را تهیه کنید.

رادیو پخش

رادیوپخش جزء مهمترین پارامترها در انتخاب سیستم صوتی است. رادیوپخش سیستم­های صوتی به چندین دسته تقسیم می­شوند:

  1. رادیو فلش
  2. رادیو پخش­های دو طبقه
  3. رادیو پخش­های indash
     

رادیو فلش

رادیو فلش­ها تنها قابلیت اتصال کابل AUX و فلش را دارند. سیستم صوتی با قابلیت رادیو فلش برای افرادی که می­خواهند علاوه بر فلش از سی دی نیز استفاده کنند؛ توصیه نمی­شود. زیرا این مدل از رادیو پخش امکان استفاده از سی دی را ندارد.

رادیو پخش دو طبقه

رادیو پخش دو طبقه که نام دیگر آن 2DIN است؛ دارای مانیتورهای بزرگ بوده و علاقه­مندان خاص خود را دارد.

رادیو پخش­های indash

این مدل از رادیو پخش­ها یک طبقه بوده و امکان اتصال مانیتور به رادیو پخش را دارد. معمولا از این مدل پخش در سیستم­های صوتی ماشین استفاده می­شود.

امکان اتصال دوربین عقب، دوربین­های مادون قرمز و نمایش GPS از دیگر قابلیت­های رادیو پخش­های indash است.

اسپیکر

باند و اسپیکر از دیگر موارد مهم در انتخاب سیستم صوتی است. اسپیکرها نیز دارای دو نوع گرد و بیضی هستند.

باند گرد

باند گرد به 4 مدل گوناگون تقسیم شده که اصولا از آنها برای سیستم صوتی ماشین استفاده می­شود.

باند بیضی

باندهای بیضی به دو دسته تقسیم می­شوند.

  • ساپورت کننده آمپلی فایر
  • اسپیکرهایی که آمپلی فایر را ساپورت نمی­کنند

 

اسپیکرهایی که آمپلی فایر را ساپورت نمی­کنند

اینگونه باندها علاوه بر اینکه نمی­توانند آمپلی فایر را ساپورت کنند؛ در پخش آهنگ با ولوم بالا نیز دچار نویز می­شوند.

ساپورت کننده آمپلی فایر

این نوع از باندها علاوه بر اینکه می­توانند امپلی فایر را ساپورت کنند؛ از صداهایی با ولوم بالا نیز پشتیبانی می­کنند. این اسپیکرها از کیفیت بهتری نسبت به سایر باندها برخوردار هستند.

سیستم صوتی بهتر است یا سینمای خانگی

عده ای از افراد سوالی که برای­شان پیش می­آید این است که خرید سیستم صوتی بهتر است یا سینمای خانگی؟

پاسخ این سوال را نمی­توان به صورت قطعی بیان کرد. زیرا موضوع مهم برای خرید سیستم صوتی یا سینمای خانگی، این است که شما برای چه منظوری تصمیم به خرید محصول صوتی و تصویری گرفته­اید.

اما به طور کلی با توجه به نقاط ضعف و مثبت هر دو محصول، بیشتر افراد تمایل به خرید سیستم های صوتی دارند. در این بین برندهای گوناگونی در تولید سیستم­های صوتی فعالیت می­کنند اما مانند سایر محصولات صوتی و تصویری بهترین و کاملترین نوع این محصولات برند سونی است.

شرکت کره ای سونی با استفاده از برترین تکنیک­های الکترونیکی توانسته خود را جزء معتبرترین برندهای محصولات صوتی و تصویری در دنیا معرفی نماید.

بهترین مرکز خرید سیستم صوتی

برای خرید سیستم صوتی مراکز زیادی وجود دارد اما با توجه به اینک محصولات قاچاق و فیک، مشکلاتی را برای برخی از افراد ایجاد کرده است؛ از همین رو خرید از فروشگاهی معتبر و قابل اعتماد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فروشگاه سونی شهراد از معتبرترین فروشگاه­های فروش محصولات سونی است که می­توانید به صورت نقد و اقساط محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین یکی از مزیت­های خرید از فروشگاه شهراد نصب رایگان محصولات صوتی و تصویری است.

شهراد برای اطمینان بیشتر مشتریان خود سیستم کنترل گارانتی را نیز دارد. به این معنا که شما می­توانید کد ضمانت نامه خود را در سایت وارد کرده سپس از صحت و اصل بودن محصول و گارانتی خود اطمینان حاصل نمایید.

شهراد همه روزه در دسترس شما خریداران عزیز است و برای دریافت هرگونه راهنمایی قبل از خرید، می­توانید با شماره­های زیر تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کرده و بتوانید خریدی مناسب با نیاز خود را داشته باشید.

منبع:سایت سونی شهراد

موافقین ۰ مخالفین ۰