شرکت خدمات نظافتی مهرگان با سابقه چندین ساله و داشتن نیروی نظافتی آقا و خانم قابل اعتماد و تمیزکار آماده ارائه خدمات نظافت منزل ازگل از قبیل نظافت آشپزخانه، نظافت سرویس ها، شستشوی البسه و ظروف، گردگیری اثاثیه، مبل شویی در محل و… به ساکنین مناطق ازگل از جمله: پاسداران، تجریش، سعادت آباد، ولنجک، شهرک غرب، نیاوران، آجودانیه، اختیاریه، فرمانیه، الهیه، زعفرانیه، ازگل و دارآباد می باشد.

افرادی که به تمیزی و نظافت منزل خود می پردازند، همواره از افرادی که نامرتب هستند و به اوضاع منزل خود سروسامان نمی دهند از چند جهت جلوتر هستند. از جمله مزیت های تمیزی منزل: محیطی پاکیزه و آراسته برای زندگی، فضایی تمیز و ضدعفونی شده بدون وجود میکروب، عفونت و امراض مسری و ایجاد حس خوب امنیت و آرامش در خانه است.

در رابطه با خانه داری و نظافت منزل ازگل ترفند ها و نکاتی وجود دارد که با دانستن آن ها می توانید خانه خود را تمیز و آراسته نمایید. شرکت نظافتی مهرگان در این زمینه نکاتی را به شما خواهد آموخت.

 

نکاتی که خانم های خانه دار ازگل برای نظافت باید دانند:

1. جمع آوری موی حیوانات خانگی

اگر در منزل حیوان خانگی دارید و چاره ای برای جمع آوری موهایش در منزل ندارید، می توانید با استفاده از چتکه مخصوص فرش و پارچه، موها را جمع آوری نمود. روش دیگر می توانید دستکش پلاستیکی دست کنید و کمی آن ها را خیس نمایید و روی سطوح مورد نظر بکشید. خواهید دید که همه موها به راحتی به دستکش چسبیده و می توان آن ها را جمع آوری نمود و در سطل زباله ریخت. در این صورت دیگر در کف اتاق، فرش و مبلمان منزلتان خبری از موی حیوان خانگی تان نخواهد بود.

2. پاک کردن سطوح استیل

گاهی در سطح لوازم استیل لک و رده هایی ایجاد می شود که ممکن است به آسانی پاک نشود. شما می توانید با استفاده از کمی روغن بچه و یک دستمال پارچه ای، آن ها را برطرف نمایید. برای اطمینان بیشتر می توانید مجددا استیل را با پارچه خشک تمیز نمایید.

3. ابزار قدرتمندی بنام مسواک

مسواک های کهنه و قدیمی خود را دور نریزید. سعی کنید مسواک ها را تمیز و ضد عفونی نمایید و نگهدارید. از هر یک برای تمیزی بخش هایی از منزل می توان مورد استفاده قرار داد.

بعنوان مثال با آغشته کردن مسواک به محلول پاک کننده می توان اطراف و داخل توستر را به آسانی تمیز نمایید. اطراف سرشعله های اجاق گاز را جرم گیری نموده و چربی های جمع شده را از بین برد. برای تمیزی اطراف شیرآلات و قسمت هایی که امکان دسترسی سخت است، می توان با آغشته کردن مسواک به پاک کننده و کشیدن روی لک آنرا برطرف نمود.

منبع:

https://mehrehgan.com/cleaning-the-house-from-flowers/