در این مقاله می خواهیم بیشتر روی تلویزیون های ایکس ویژن متمرکز شویم که امروزه می بینیم با توجه به کیفیت و قیمت آن طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. در ادامه دلایل این محبوبیت را بیشتر بررسی می کنیم و نگاهی اجمالی به انواع تلویزیون های ایکس ویژن خواهیم داشت.و همچنین برای

خرید تلویزیون ایکس ویژن در تهران در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید

 

 

 

چرا این روزها همه به دنبال خرید تلویزیون ایکس ویژن هستند؟ این سوالی است که جواب آن چندان هم سخت نیست. تلویزیون ایکس ویژن معجزه ی امروز برای خانه های ایرانی است. کیفیت بالا در تصویر و صدا و در کنار آن قیمت های بسیار مناسب دیگر جایی برای نگرانی خانواده ها باقی نگذاشته است. امروزه در تورم و گرانی های در حال افزایش، توجه ها بیش از پیش بر روی تولید داخلی و محصولات داخلی متمرکز شده است.

در مورد خرید تلویزیون ایکس ویژن باید از چند مسئله با خبر باشید:

* ایکس ویژن یک برند داخلی و از محصولات شرکت بزرگ مادیران می باشد.

* برند ایکس ویژن در سال 1385 وارد بازار محصولات دیجیتال و تصویری شد. سابقه نزدیک به 15 سال این برند با موفقیت و پذیرش در سطح بالا مواجه بوده است.

* بسیاری از قطعات برند ایکس ویژن از قطعات درجه یک خارجی است و تنها مونتاژ و کارهای جانبی در داخل کشور انجام می شود.

* علاوه بر محصولات صوتی تصویری مانند تلویزیون ایکس و ویژن و ساندبار ایکس ویژن، محصولات دیگر خانگی از جمله یخچال ایکس و ویژن و ماشین لباسشویی نیز تولید می شود. پس شما می توانید خانه ی خود را با این برند زیبا و محبوب به آسانی تجهیز کنید.

مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن

محصولات مختلف ایکس ویژن در رده های مختلف و مدل های مختلف وارد بازار می شود. شما بسته به بودجه و ابعاد فضایی که می خواهید تلویزیون ایکس ویژن را برای آنجا خریداری کنید، باید مدل مناسب را انتخاب کنید. ما در اینجا تعداد از مدل های مختلف و پرطرفدار تلویزیون ایکس ویژن را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلویزیون ایکس ویژن 4XTU725:

این مدل تلویزیون، میان رده محسوب می شود. ویژگی های خوب و جالب آن سبب شده است که دردسته تلویزیون های پرخرید قرار داشته باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به سیستم عامل اندروید 6.0، پردازنده 4 هسته ای، حافظه داخلی خوب، رزولوشن تصویری فورکا و یو اچ دی، پنل ال ای دی با درجه کیفی A+ و وضوح تصویر اشاره کرد. قیمت این تلویزیون در مقایسه با ویژگی های ساختاری و فنی آن بسیار مناسب است.

تلویزیون مدل 745XTU49، 49 اینچ

ویژگی های فنی و ساختاری این مدل تلویزیون مانند مدل پایین است با این تفاوت که اندازه نمایشگر آن کوچکتر است و برای فضاهای کوچکتر بهتر است که این مدل را انتخاب کنید. هر دوی این تلویزیون ها مجهز به 10 HRD بر روی پورت یو اس بی هستند.

تلویزیون مدل 745XTU55، 55 اینچ

مدلی پرطرفدار از تلویزیون ایکس ویژن که مجهز به پانل LED با درجه کیفی A+ است. کیفیت تصویر و نمایشگر این تلویزیون فورکار (ULTRA HD 4K) می باشد. بابت صداگذاری فوق العاده ی آن هیچ جای نگرانی وجود ندارد. سیستم صوتی فوق قدرتمند Pure Sound در این مدل به کار رفته است. اندازه نمایشگر آن بزرگتر از مدل بالایی است.

تلویزیون مدل 540XTU55، 55 اینچ

این تلویزیون نیز مجهز به پنل LED است. وضوح تصویر آن خیلی بالا و فول اچ دی می باشد. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن تیونر دیجیتال داخلی به کار رفته است. هزینه ی خرید این مدل به صرفه تر از موارد بالا می باشد.

تلویزیون مدل 580XK49، 49 اینچ

این تلویزیون مجهز به پنل led و رده کیفی A+ اس. قابلیت MHL دارد و تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2 در آن به کار رفته است. وضوح تصویر و کیفیت صوتی بالایی نیز دارد.

تلویزیون مدل 735XTU43، 43 اینچ

این تلویزیون یک انتخاب هوشمندانه است چرا که هم خودش هوشمند است و هم ویژگی ها فنی و ساختاری خوب و قیمت بسیار مناسبی دارد. سیستم صوتی Pure Sound دارد و وضوح تصویر آن بسیار بالا است.

تلویزیون مدل 635XKU65، 65 اینچ

تلویزیون ایکس ویژن خیره کننده ای را به شما معرفی می کنیم. این یک تلویزیون هوشمند است که سیستم صوتی بسیار قدرتمندی دارد. وضوح تصویر آن آلترا اچ دی فورکا است. بعلاوه مجهز به پنل LED با درجه کیفی A+ نیز می باشد.

تلویزیون مدل 635XKU49، 49 اینچ

یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است که طرفداران زیادی هم دارد. وضوح تصویر این سیستم تصویری بسیار بالا (Ultra HD) است. سیستم صوتی آن نیز بسیار قدرتمند است و کیفیت شنیداری شما را لذت بخش خواهد ساخت. این تلویزیون نیز مجهز به پنل ips LED با درجه کیفی A+ می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های دیگر تلویزیون ایکس ویژن و قیمت های آنها با شرایط خاص، حتما با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

منبع:https://xvision-tcl.com/readnews/12/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86