دوستان عزیزم سلام در این مقاله قصد دارم قصد دارم در مورد گفتگوی آنلاین و همچنین ضرورت نیاز به این سرویس بسیار مفید در وب سایتها اطلاعاتی در اختیار شما کاربران و وبمستران (مدیران وب) قرار دهم و در آخر نیز به معرفی و مقایسه چند نمونه از سیستمهای چت آنلاین پرداخته و برترین آنها را به شما معرفی کنم لطفا من رو تا پایان همراهی کنید.
پشتیبانی آنلاین اینجانب در تمامی مراحل کسب و کارتان در خدمت شماست.
گفتگوی آنلاین (چت آنلاین) چیست؟
یکی از قدرتمندترین ابزار برای برقراری ارتباط با مشتریان است که میتواند روی وبسایت شما قرار گیرد و به بازدیدگنندگانی که از بدو ورود به سایت دچار مشکل و سردرگمی شدهاند کمک کند. این ابزارک میتواند بازدیدکنندگان زیادی را به مشتریان دائمی یک وب سایت تبدیل کند و علاوه بر این، رضایتمندی مشتریان را به همراه آورد.
تحقیقات نشان داده چت آنلاین ۷۳٪ رضایت بالاتری نسبت به ایمیل و تلفن داشته است.
در دنیای دیجیتال مشتریان بدون تحقیقات، خرید نهایی خودشان را انجام نمیدهند و این نکته نشان میدهد که برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری، شما بایستی از روشهای موثر فروش و بازاریابی برای بهبود کسب و کارتان استفاده کنید. گفتگوی آنلاین چیست؟
در حالی که چت آنلاین از محبوبیت بالایی برخوردار است اما آن طورها هم آسان نیست! شروع کمک رسانی به مشتریان با کیفیت مطلوب بسیار ساده به نظر میرسد، اما بسیار بیشتر از یک چت ساده طول میکشد. شما بایستی درک کامل و جامعی از چت زنده برای بهبود بهرهوری کلی کسبوکار داشته باشید.
سامانه چت آنلاین خوب چه ویژگیهایی دارد؟
_ امنیت در انتقال و نگهداری دادهها
_ استفاده از شیوههای استاندارد جهت ذخیرهسازی دادهها
_ طراحی UI و UX زیبا و سریع و کارآمد
UI ساده شده عبارت User Interface Design به معنی طراحی رابط کاربری است.
UX ساده شده عبارت User Experience Design به معنی طراحی تجربهی کاربری است.
_ دسترس پذیری و Uptime حداکثری
_ کمک به جذب و نگهداری مشتریان
علاقه مشتریان به گفتگوی آنلاین
همانطور که میدانید در دنیای وب روشهای زیادی برای فروش محصول و خدمات وجود دارند. با طراحی متن، تصویر، اسلایدشو و ویدئو میتوان مسیری هموارتر برای فروش ساخت اما آیا این روشها کافی بودهاند؟ آیا کاربران با دیدن چند تصویر و خواندن متن مجاب به خرید میشوند؟ در بیشتر مواقع کاربران به آنچه ارائه میدهید اعتماد نمیکنند یا بر این باورند که توضیحات گفته شده قانعکننده نبوده است.
چگونه میتوان در سریعترین زمان ممکن حس اعتماد را در دل مخاطب بدست آوریم؟ چگونه میتوان این مشتریان را تبدیل به مشتریان همیشگی خود کنیم؟ شاید جوابهای مختلفی به ذهنتان بیاید، اما بهترین و جدیدترین روش پشتیبانی بوسیله چت آنلاین است زیرا:
_ حداکثر درگیری مخاطب آنلاین و افزایش ماندگاری کاربر
_ سوال و جواب آنلاین در همان لحظه
_ افزایش اعتماد کاربر به محصول در حین گفتگو
_ ترغیب به خرید کاربر با مشاوره خوب
_ افزایش اعتبار سایت
ادامه مطلب:
https://www.enjaneb.com/blog/review-online_chat_tools_are_an_easy_way_to_increase_website_sales